Izložba Tweetova HGSS-a

‘Dragi turisti, mi smo jako pristupačni ljudi, no zaista ne želite naše društvo dok ste na odmoru‘

 Vedran Salopek, Darija Stipičić Polic, Josip Dujmić
 

 Davor Pongracic/Cropix
Izložba je naslovljena "Trending #HGSS70", a otvara se u srijedu, 13. travnja u Gradskoj galeriji Zabok

"Dragi turisti, mi smo jako pristupačni ljudi, no zaista ne želite naše društvo dok ste na odmoru", "Idete na skijanje van Hrvatske autobusom, autom ili pod rotirkama? Pazite na sebe. Intervencije na skijalištima u Europi nisu džabe" i "Dragi turisti, ono što upravo osjećate se zove bura. Ako ju prije niste googlali, sad znate što je" samo su neke od simpatičnih poruka koje je na svoje Twitteru objavila Hrvatska gorska služba spašavanja, a sada povodom 70. obljetnice osnutka svoje najkreativnije momente na toj mreži predstavljaju i na izložbi u Zaboku.

Izložba je naslovljena "Trending #HGSS70", a otvara se u srijedu, 13. travnja, u 19 sati u Gradskoj galeriji Zabok.

Hrabrim HGSS-ovcima profile na mrežama ne vode profesionalci, nego oni sami, a za taj su posao osvojili i Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) u kategoriji komunikacije događaja. Nagrada je to kojom se preko deset godina nagrađuju najbolji komunikacijski projekti u Hrvatskoj i regiji, a stručni žiri prepoznao je kreativnost i učinkovitost objava koje su izrazito brzo privukle veliku pozornost javnosti i medija.

O njihovom je djelovanju na mrežama na Sveučilištu u Zadru čak napisan i jedan diplomski rad koji se bavi analizom njihove (jako uspješne) komunikacije.

Osvajali su simpatije raznim porukama. Sintagmu "no means no" upotrijebili su za embargo na japanke prilikom planinarenja, poruku "ovaj panoramski pogled želite propustiti" objavili su uz fotografiju helikoptera kakav koriste za spašavanje, turistima su objašnjavali i da "pijenje alkohola nije hidratacija!", a našalili su se i s popularnim napuhancima u obliku flamingosa; "držite se njih, tako ćemo vas lakše naći".

"Budući da uobičajeni, ozbiljni apeli ponekad ne mogu doprijeti do 'najpustolovnijih' ljubitelja prirode, oni su pronašli nove načine komunikacije s domaćom i stranom publikom, a najpopularnijim se pokazao Twitter. Pod korisničkim imenom @HrvatskaGSS, na šaljiv, pomalo ironičan, ali informativan način svakodnevno dijele vrijedne savjete kako bi građani učili na tuđim greškama, a ne na vlastitim", stoji u pozivu na ovu izložbu.

Njezin naziv "Trending #HGSS70" proizlazi iz uobičajenih dijelova Twitterovog sučelja. Trending opcija pokazuje teme koje su aktualne u realnom vremenu, odnosno one o kojima su korisnici najviše pisali. Drugi dio naziva, #HGSS70, službeni je nazivnik i hashtag kampanje povodom cjelogodišnje proslave sedmog desetljeća rada i postojanja Hrvatske gorske službe spašavanja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 08:43