INTERVJU: D. FABIJANIĆ

‘Crno-bijeli akt je kod nas sinonim umjetničke fotografije. Meni se, s oproštenjem, riga od toga...‘

Mirjana Dugandžija i Damir Fabijanić
 Boris Kovačev/Cropix
Počeo je snimajući arhitekturu, jer je tako - kontrolirao kadar. Kuća se ne miče. A poslije što ne? Portret, pejzaž, hrana, rat

Damir Fabijanić, fotograf, poslao mi je nekidan pisamce kritike zbog jednog intervjua, točnije, jedne riječi u tom intervjuu, i... bio je u pravu. Postoji li bolji čitatelj? Ne! Eto povoda – iako ne i razloga, jer razlog je ipak njegov golemi, raznorodni, s puno znanja, energije i strasti nastali fotografski opus - da ga potražimo u njegovu radnom prostoru u poznatom neboderu arhitekta Ivana Vitića u Laginjinoj ulici.

Za uvod, još dvije stvari: Zamolio me da ne dolazim prije 11 ujutro (kao da je takvo što i moguće!), jer negdje u to doba silazi s bicikla pred svojim “šarenim” neboderom i ulazi u studio.

Drugo, izišla sam s intervjua s poklonjenom knjigom i plakatom zagrebačke katedrale - s oba tornja. “Eto, sad imate...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 02:35