Društvene mreže, na čelu s LinkedInom, postale su jedno od mjesta gdje vrlo lako i gotovo neposredno možete pronaći posao, novi projekt ili partnera na drugom kraju svijeta. Da biste u tome uspjeli ipak biste trebali pažljivije urediti svoj profil i pripaziti na sljedeće stvari:
1. Nemojte miješati LinkedIn i Facebook
Iako su i jedno i drugo društvene mreže, LinkedIn NIJE Facebook i ondje nemojte dijeliti sadržaj koji se ne tiče vašeg poslovnog života. Držite se relevantnih tema i sadržaja koji će svima koji vas prate dati do znanja da ste profesionalni, ali i u toku s aktualnostima.
2. Pripazite na fotografiju
Pravilo je jednostavno; bez djece, supruga, prijatelja, kućnih ljubimaca i bilo koga, ili čega, što vas prikazuje u nekom drugom svjetlu, osim poslovnom. LinkedIn je društvena mreža koja vas treba odražavati vašu profesionalnost, stoga bi i fotografija trebala biti u skladu s time.
3. Ne zaboravite na personalizirani URL
Personalizirani, ne automatski, URL na LinkedIn profilu je iznimno važan detalj u vašem online životopisu. Prilikom uređivanja profila pronađite opciju "Your public profile URL" i odaberite da se pokazuje vašim punim imenom i prezimenom.
4. Pripazite od koga tražite preporuke
Pravilo je jednostavno i nalaže da ne tražite preporuke ljudi koji vas ne poznaju i koji s vama nisu surađivali. Također, nemojte tražiti niti da potvrđuju vaše vještine, ukoliko uistinu nisu sigurni da ih imate. Jednako tako, niti vi nemojte koristiti opciju "endorse" za ljude koje ne znate.
5. Sve mora biti usklađeno
Podudaranje godina započinjanja i napuštanja poslova, vještine, imena - sve se mora podudarati, stoga dva puta provjerite prije nego objavite svoj profil kako vas zbog eventualne pogreške poslodavci ne bi unaprijed eliminirali s liste potencijalnih kandidata za posao.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....