Bluesun Hotels&Resorts

Jako Andabak u 2017. ulaže u hotele u Brelima i Tučepima, te proširenje piste na Braču, a zbog gostiju drži eko-farmu s 500 goveda

Jako Andabak
 Ivo Ravlić / HANZA MEDIA

Jedan od jačih hrvatskih hotelskih lanaca Bluesun Hotels&Resorts, u većinskom vlasništvu Jak eAndabaka, ove godine bilježi dvoznamenkasti rast noćenja, prihoda i dobiti, a puno očekuje i od iduće godine, s obzirom na suradnju s najjačim svjetskim touroperatorima i ulaganja u nekoliko hotela, Zračnu luku Brač i nabavu domaćih proizvoda.

"Sezona je ove godine bila izvrsna i s porastima, no to nas ne iznenađuje jer je rezultat dugogodišnjeg visoko profesionalnog pristupa poslu, koji se očituje i u lojalnom partnerstvu s najjačim i najuglednijim svjetskim touroperatorima TUI i Thomas Cook, kao i u zadovoljstvu gostiju", ističe Ana Volk, članica Uprave za prodaju i marketing Sunce koncerna, koji upravlja Bluesunom u čijem je sastavu 15 hotela, jedan kamp te drugi objekti u nekoliko odredišta na Jadranu i u kontinentalnom dijelu zemlje.

Iznoseći podatak da su do listopada zabilježili više noćenja nego lani ili oko 760 tisuća, Volk ističe kako do kraja ove godine očekuju prihode od oko 49,3 milijuna eura, što je porast od gotovo 12 posto u odnosu na 2015., dok bi dobit mogla biti blizu 4 milijuna eura, što bi bilo 38 posto više.

Ove su godine zapošljavali oko 970 radnika, od kojih za stalno 433, dok je popunjenost na bazi operativnih dana za cijelu grupaciju bila 82,3 posto, a prosječna cijena po sobi nešto malo više od 100 eura, što je 11 posto više nego lani.

Najbolje rezultate ove godine imali su u Tučepima na Makarskoj rivijeri, u četiri hotela, dok među turistima najveći udjel u ukupnim noćenjima od 25 posto imaju Nijemci, te sa 12 posto Francuzi, sa 10 posto Šveđani. Sve više dolaze i iz Norveške, Velike Britanije te Slovenije, dok je udjel domaćih noćenja 6 posto.

U 2017. ključna ulaganja u tri hotela i Zračnu luku Brač

"U 2017. ključna ulaganja su u hotele Berulia u Brelima i Jadran u Tučepima, u Zračnu luku Brač te u hotel za zaposlenike u Zadvarju iznad Brela", najavljuje Volk ističući kako će Beruliu i Jadran 'puniti' temeljem petogodišnjeg ugovora s touroperatorima TUI i Thomas Cook, dok će hotel u Zadvarju omogućiti bolje smještajne i uvjete življenja njihovih zaposlenika na tom području.

Temeljem ugovora s Thomasom Cookom, hotel Berulia će iduće godine nakon ulaganja od 9,5 milijuna kuna u rekonstrukciju i nadogradnju poslovati pod brendom Sentido, a otvorenje planiraju krajem svibnja kada očekuju i prve goste s tržišta zapadne Europe i Skandinavije.

U obnovu hotela Jadran u Tučepima ulažu 12 milijuna eura nakon čega će sadržaje i usluge pružati pod brendom Blue touroperatora TUI koji će hotel i puniti.

U investiciji produženja piste za oko 300 metara, na nešto malo više od 1.700 metara, u Zračnoj luci na otoku Braču, sudjeluju jer će to omogućiti višestruko povećanje prometa i slijetanje aviona sa i do 150 sjedala.

"Kako Hoteli Zlatni rat s Brača imaju 50,19 posto udjela u Zračnoj luci Brač, a Sunce Koncern 77,01 posto dionica Hotela Zlatni rat, time ima i indirektno ulaganje od 38,6 posto u ovu investiciju", objašnjava Volk.

Hoteli za zaposlenike uspješno rješenje

U Zadvarju iznad Brela grade pak hotel za smještaj oko 300 sezonskih radnika kojeg planiraju otvoriti početkom svibnja iduće godine. Hotel će imati 150 smještajnih jedinica, prostorije za druženje i odmor, kuhinja i praonicu za rublje, a u njemu planiraju smjestiti 60 posto radnika Hotela Tučepi i 40 posto radnika Hotela Brela.

"Hoteli Brela koji posluju pod brendom Bluesun investiraju 1,6 milijuna eura u smještaj radnika na lokaciji općine Zadvarje, čime ćemo kvalitetnije riješiti to pitanje, jer privatni smještaj nije uvijek ono što želimo za zaposlenike i vjerujemo da će ih ovo i više motivirati. Praksa smještanja sezonskih djelatnika u vlastite kapacitete pokazala se izuzetno uspješnom i vjerujemo da je to primjenjivo i kod ostalih hotelskih grupacija", naglašava Volk dodajući da smještajne kapacitete za zaposlenike u svom vlasništvu već imaju u Starigradu Paklenici, Brelima i u Bolu na Braču.

Koncept nabave povezivanja plave i zelene Hrvatska

Bluesun grupacija poznata je i po spajanju plave i zelene Hrvatske nabavom svega što mogu od domaćih proizvođača, s čijim su proizvodima, po ocjeni direktora nabave Sunce koncerna Damira Bakovića, zadovoljni i gosti koji time imaju priliku konzumirati svježu i autohtonu hranu, pogotovo ribu, meso, voće i povrće, kao i vrhunska vina iz područja gdje se odmaraju.

"Trenutni omjer u nabavi je 60 naspram 40 u korist domaćih OPG-ova, malih i srednjih proizvođača i distributera, pri čemu su nam kvaliteta proizvoda i fer odnosi s lokalnim partnerima na prvom mjestu. Primjerice većina alkoholnih pića u našoj ponudi su iz Hrvatske, kao i svježe meso koje zauzima čak 80 posto u ukupnoj strukturi mesa, a iako je to često skuplje odgovara visokim zahtjevima kvalitete", ističe Baković dodajući da su 2012. odlučili i sami proizvoditi hranu otvorivši eko farmu u Grđevcu na kojoj uzgajaju više od 500 grla goveda vrhunske francuske pasmina 'charolais'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 15:05