Ivan Gadže, predsjednik Uprave Adriatica.net Grupe, jučer je na berlinskom ITB-u, najvećem svjetskom turističkom sajmu, predstavio strateške investicije i smjernice uoči nadolazeće turističke sezone, kao i restrukturiranje tvrtke.
S kojim adutima se Adriatica.net Grupa predstavlja na ITB-u?
- Prije svega, to je uvođenje goadriatica.com, online distribucijske platforme za cijelu grupaciju. To nam omogućava kreiranje cjelovite ponude jakih destinacija Adriatica.net Grupe - posebno Hrvatske i cijelog Jadrana, od Crne Gore, Slovenije do Italije te zemalja centralne i istočne Europe kao najjačih odredišta Adriatica.net Grupe. Sustav je dostupan našim partnerima kroz mrežu naših ureda i partnera u više od 20 zemalja svijeta.
Dakle, na jednome mjestu kompletan rezervacijski proces automatiziran na internetu. Partneri imaju mogućnost izabira ponude, ovisno o zemljama klijenata - od smještaja, letova, i transfera do izleta, tura i osiguranja.
Koliko ste uložili u tehnologije?
- U prošloj i ovoj godini u razvoj novih proizvoda i tehnologija uložili smo oko dva milijuna eura. Sustav ima najveći broj konektora u svijetu i samim time će Hrvatska biti dostupnija u svijetu.
Zašto usmjerenje prema tehnologijama?
- Recimo, Facebook je prije pet godina kao alat u turizmu bio gotovo beznačajan. Danas bez njega ne možete. Stoga je i ovaj naš projekt, koji smo ovaj ponedjeljak lansirali na tržište, zapravo zalog za budućnost. Smatramo da je to nešto što će itekako biti dio ovog posla, i zbog toga želimo ići korak naprijed.
Tko je radio na softverskom sustavu?
- Bilo je ponuda iz više zemalja, no mi smo se odlučili za britansko-njemačko-hrvatsko rješenje. Odabrali smo ga prije godinu dana, i u samo nekoliko dana, koliko je ponuđen na tržištu, imamo nevjerojatan broj upita od naših partnera.
Odakle ima najviše interesa?
- Najviše iz Velike Britanije i SAD-a. Vrlo mnogo upita imamo iz Njemačke, Poljske i skandinavskih zemalja. Partneri kažu da se radi o brzom i jednostavnom sustavu.
Koliko su tehnologije uopće važne u turističkom biznisu?
- Vrlo su bitne, no tehnologija je samo baza. Mi moramo raditi na produktima, sama tehnologija ne prodaje proizvod. Prodaje ga pravi sadržaj i prava cijena. Razvijamo tako ponudu izleta na destinaciji koji uključuju tematske izlete prilagođene potrebama gostiju. Naše produkte nazvali smo “6 priča o Hrvatskoj”. Dakle od gastroponude, obiteljskog paketa i povijesti, do avanturizma, ekologije i romantike. Želja je kroz ove produkte gostima približiti Hrvatsku kao destinaciju i stvoriti interes za dolazak tijekom cijele godine.
Kakva su očekivanja i procjene oko broja gostiju?
- Nama će najveći dio rasta doći u predsezoni i postsezoni. Lani smo imali oko 600 tisuća gostiju u Hrvatskoj, a naši su planovi to povećati za 50 tisuća.
Koliko su planirani prihodi u Hrvatskoj?
- Povećanje od 11 posto. Nije nam poanta samo dovođenje novih ljudi, nego ostvarivanje prihoda kroz kvalitetniji proizvod na destinaciji. Ovo će bit testna godina. Želja nam je uz sobu prodati restoran, transfer, izlet i atrakciju. To je ono što traže gosti danas. Gosti žele to bookirati prije samog dolaska, i na ovaj način mi to omogućavamo našim partnerima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....