Sa stalnim rastom ulaganja u internet oglašavanje rastu i biznisi vezani uz taj sektor, pa se na hrvatskom tržištu pojavila nova digitalna agencija - Grey Entourage.
Iza njega stoje Ida Pandur koja je krenula u samostalne poduzetničke vode nakon odlaska iz agencije iStudio, i zagrebačka podružnica marketinške agencije Grey.
Facebook i Google
Cilj je klijentima ponuditi cjelovite kampanje: webove, mobile rješenja, društvene mreže, i to one najjače poput Facebooka i Twittera, ali i one koji su u jakom rastu, kao što su Instagram i Pinterest. Neizostavan i Google, koji će koristiti u oglašavanju i analitici, a najavljuju i veliku ulogu videa u kampanjama.
Personalizirani pristup
- Umjesto da stvaramo off-line i on-line kampanje, stvarat ćemo strategije i kampanje s konzistentnim smjernicama koje će se onda aplicirati i nadograđivati kroz sve vrste medija.
U on-line dijelu radit ćemo dosta na uspostavljanju CRM-ova i loyalty programa, zato što nam on-line nudi izvrsne mogućnosti dobivanja i segmentacije podataka kroz koje ćemo moći još bolje vidjeti što potrošače naših klijenata interesira i na temelju toga graditi personaliziranije pristupe - najavljuje Ida Pandur.
Iako još nemaju konkretan broj budućih zaposlenih, u agenciji su prvi na redu u zapošljavanju digitalni accounti i project manageri, digitalni dizajneri i traffic manageri, a s obzirom na planove, vrlo brzo bi na red trebali doći i developeri.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....