ODABRALI ZAPOSLENICI

FOTO: NAGRAĐENI NAJBOLJI POSLODAVCI U 2015. Iznenađenje: Među velikim tvrtkama, najbolje je raditi u - Deichmannu!

 Srdjan Vrancic / EPH

Ni najbolji menadžer ne može ostvariti uspjeh bez dobrog i zadovoljnog zaposlenika. Tako zaključuju dobitnici nagrada za najboljeg poslodavca u 2015. godini koji su jučer proglašeni prema anketi koju je proveo portal MojPosao.

Prvo mjesto u kategoriji malih tvrtka osvojila je IT tvrtka Infinum. U kategoriji srednje velikih tvrtka kao najbolje radno mjesto zaposlenici su izglasali DHL International, a najbolje radno mjesto među većim tvrtkama veliko je ovogodišnje iznenađenje. Naime, pobijedila je trgovina obuće Deichmann. Ukupno su se na ovogodišnjem popisu našle 34 tvrtke, a glasalo je više od 3000 zaposlenika. Oni su ocjenjivali radno mjesto prema 78 ključnih tvrdnji iz ukupno 9 područja zadovoljstva.

Predstavnici tvrtki koje su osvojile prva mjesta smatraju da novac nije jedini uvjet za sretnog zaposlenika. Naime, potrebno je osigurati i popratni sadržaj poput života izvan tvrtke ili dodatne edukacije u sklopu radnog vremena koje će unaprijediti znanje i kvalitetu zaposlenika.

- Treba ponuditi neke druge pogodnosti poput članstva u teretani ili da na posao smiju voditi kućne ljubimce i slično. To su neke male stvari koje na kraju dana svima puno znače - smatra Tanja Bulbuk, voditeljica ljudskih resursa tvrtke Infinium.

- Smatram kako su naši zaposlenici zadovoljni zato što smo prvenstveno prijatelji na poslu. Svi se dobro slažemo i nemamo osjećaj da smo na radnom mjestu, unatoč tome što radimo užasno puno - dodaje Tanja.

Mišljenje zaposlenih uvijek se mora poštovati, jer nezadovoljan radnik znači i tvrtka koja ne može napredovati i ostvariti zadane ciljeve, smatraju pobjednici. Nevenka Misija, menadžerica ljudskih resursa DHL International, tvrdi kako je ključan dio uspjeha jedne tvrtke redovito istraživanje mišljenja zaposlenih. Moral mora biti na visokoj razini.

- Imamo interna istraživana, kutiju za sugestije, open-door policy i naši zaposlenici nam uvijek mogu reći što ih smeta i kako bismo to mogli popraviti. Naravno, njihovo zadovoljstvo ključno je za uspjeh tvrtke - smatra Nevenka te dodaje da u DHL-u zadovoljan zaposlenik znači sretan korisnik, a to im je i najbitnije.

Najbolji poslodavci birali su se prema sakupljenim rezultatima ostvarenih unutar četiri kategorije. Te su osobni rast i razvoj, uključenost u donošenje odluka, međuljudski odnosi te komunikacija u tvrtki. Pero Vrdoljak, voditelj prodaje Deichmanna, koji je osvojio najbolje mjesto među velikim tvrtkama smatra da je zadnja kategorija, komunikacija, najbitnija za zadovoljstvo.

- Vodimo se filozofijom da firma služi zaposlenima. U svakoj prodavaonici radi otprilike desetak ljudi, a oni su zapravo poput malih obitelji. Svi rade jedan za drugog, a onda i svi zajedno za tvrtku. Komunikacija je ključna - kaže Pero.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 00:49