ZAVARAVANJE KUPACA

‘Blagdanski popusti su marketinška igra! Otkrit ću vam što naši trgovci rade s cijenama uoči Božića...‘

Lani su u prosincu građani u blagdanskom šopingu potrošili 2,8 milijardi eura, a procjenjuje se da će u prosincu ove godine potrošnja premašiti tri milijarde eura. Zašto se strast Hrvata za kupovinom ne smanjuje unatoč rastu cijena?

Hrvoje Bujas, Boris Vlašić, Zvonimir Galić

 Željko Puhovski/Cropix

Ove ćemo godine za blagdane potrošiti rekordnih tri milijarde i 80 milijuna eura i pritom ćemo i dalje najviše trošiti na igračke, odjeću i obuću, kozmetiku i elektroničke uređaje, ali će zbog rasta cijena trećina naše potrošnje otići na hranu i piće.

To što ćemo potrošiti kao nikada do sada, ne znači da ćemo kupiti više stvari pa se baš zbog porasta cijena može dogoditi da će biti izdano manje računa nego prije, a da će se utržiti više novca.

Kako i zašto kupujemo, vječno je pitanje i, bez obzira na sva istraživanja i obrazovanje, ljudi i dalje troše teško zarađeni novac na poklone koji često ispadnu nepotrebno skupi. U Čajanci u Laubi, kući za ljude i umjetnost stoga o šopingu govore Zvonimir Galić, psiholog s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 02:10