recenzija

Vrijede li 200 eura za koliko se preprodaju? Isprobala sam Lidlove hit tenisice

Svoj par Lidlovih tenisica nabavila sam bez puno muke i to po izvornoj cijeni od 129 kuna. Na prvu su mi se činile previše krutima i plastičnima, no ubrzo sam promijenila mišljenje.

Prošlog tjedna je nova serija Lidlovih tenisica s logom stigla u hrvatske poslovnice. U većini dućana popularne tenisice su nestale istog jutra, ali se o njima raspravljalo još danima, najviše zbog vrtoglavih cijena koje su za njih tražili preprodavači na Njuškalu. Tenisice koje su u poslovnicama koštale samo 129 kuna, odjednom su se nudile po deset puta većoj cijeni, a oglasi su bili sve brojniji i brojniji. Nizale su se i reakcije na mrežama. Jednima ništa nije bilo jasno, drugi su se zgražali, a ja sam uspjela nabaviti svoj par i istražiti je li "hype" oko Lidlovih tenisica opravdan.

image

U Lidlovim tenisicama (i čarapama) ulovio me jedan od ovotjednih pljuskova i ispada da su i vodonepropusne

GLORIA PRODUKCIJA

Kada je Lidl izbacio svoju prvu seriju tenisica prije dvije godine, diljem Europe su se rasprodale u rekordnom roku. Imajući to na umu, po svoj sam model otišla u ponedjeljak ujutro te sam ih bez puno muke nabavila u dubrovačkoj poslovnici, baš kao i nekoliko pari čarapa s Lidlovim logom. Nije bilo ni traga gužvama ni nadobudnim trendseterima koji kampiraju pred dućanom, iako sam kasnije saznala da su se u pojedinim zagrebačkim poslovnicama ove tenisice rasprodale u samo 15 minuta.

Inače, Lidl je u hrvatske poslovnice plasirao jedino muški model tenisica, u brojevima od 41 do 46. Ja sam jedna od onih "sretnica" koje na rasprodajama uvijek pronalaze štikle u svojoj veličini jer nosim broj 41, pa sam i u Lidlu imala sreće. Također, dizajn ovih tenisica je, po mom mišljenju, poprilično unisex. Chunky modeli tenisica s debelim potplatima nezaobilazni su već nekoliko sezona, zahvaljujući brendovima poput Balenciage i nostalgiji za devedesetima i ranim 2000-ima, a trend je, očekivano, prigrlio i Lidl.

Dizajn mi se svidio na prvu. Bijele tenisice s tek nekoliko detalja u žarkim bojama mogla sam lako zamisliti u svojoj jesenskoj garderobi. A tu je i nezaobilazni Lidl logo, kao podsjetnik da visoka cijena nije uvjet kod nastajanja trendova, nego pomamu među trendseterima može izazvati i lanac supermarketa koji se na sva usta hvali svojim niskim cijenama.

image

Lagane su kao perce, no čine se vrlo plastičnima i krutima

GLORIA PRODUKCIJA

Još u dućanu sam primijetila kako su tenisice lagane kao perce, te su mi se činile vrlo plastičnima i krutima. Očekivala sam da će me u početku žuljati, no to nije bio slučaj. Lidl tenisice bile su mi jako udobne od prvog nošenja, a moje oduševljenje dijelilo je i još nekoliko poznanika koji su uspjeli "upecati" svoj par.

Također, u Lidlovim tenisicama (i čarapama) ulovio me jedan od ovotjednih zagrebačkih pljuskova i ispada da je ovaj viralni model, osim što je trendi i udoban, također i vodonepropusan.

Zaključak? Teško je reći vrijede li ove tenisice zaista 1400 kuna, za koliko ih prodaje jedan od poduzetnih Hrvata na Njuškalu, ali svoju prvotnu cijenu od 129 kuna itekako opravdavaju.

Meni će svakako dobro doći u kišnim jesenskim danima, a pokušat ću ignorirati kolutanja očiju u tramvaju i zabrinute poglede onih koji "strahuju" da sam tenisice iz supermarketa platila 200 eura.

Linker
05. travanj 2024 20:03