Zahvaljujući ekscentričnom redatelju Bazu Luhrmannu talijanska kreatorica osmislila je kostime za njegov biografski film o Elvisu, koji bi joj mogao donijeti nominaciju za Oscar!
Roker Elvis Presley, legenda američke i svjetske glazbene scene, bio je poznat po ekstravagantnom odjevnom stilu. Na početku karijere nosio je crne kožnate jakne i uske traperice, da bi u svojoj lasvegaškoj fazi na pozornicu hotela u gradu kocke izlazio odjeven u raskošna, napadno okićena satenska odijela i kombinezone, koje mu je kreirao dizajner Bill Belew. Stoga bi se na prvu moglo činiti čudnim da je redatelj Baz Luhrmann izradu kostima za film o kralju rock'n rolla povjerio Miuccii Pradi, vlasnici svjetski poznatih marki Prada i Miu Miu, čiji se način rada zbog arhitektonskog pristupa oblikovanju odjeće smatra "intelektualnim", a zbog minimalističkih detalja, grubih materijala i prigušene palete boja pak "estetikom ružnog".
No, oni koji, kao američki filmaš, poznaju njezin rad, znaju da 73-godišnja talijanska dizajnerica svoje kreacije temelji na vintage stilovima i sofisticiranom glamuru, koji izvrsno rezoniraju s imidžem Elvisa Presleyja i njegove supruge Priscille. U tandemu s Oscarom nagrađenom kostimografkinjom Catherinom Martin, redateljevom suprugom, Prada je osmislila tridesetak kostima za glavne glumce, Austina Butlera i Oliviju DeJonge, s kojima je uspješno uhvatila "vibraciju" tog modno zanimljivog razdoblja 60-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća.
"Redatelju je bilo važno da ostanemo vjerni stilskom naslijeđu, no da pritom ne kopiramo stvarnu odjeću. Trebalo ju je interpretirati kroz suvremene elemente, to više što je taj stil sada opet moderan", objasnila je dizajnerica u jednom intervjuu Luhrmannove naputke za kostime.
Ni njoj nije stran njegov način rada jer im je to već treća suradnja. Prada je s Luhrmannom i Martin radila na filmovima "Veliki Gatsby" iz 2013. te "Romeo + Juliet" iz 1996., što je rezultiralo čvrstim prijateljstvom: holivudski bračni par često ljetuje u Milanu i Veneciji, a Miuccia sa suprugom Patrizijem Bertellijem nekoliko puta godišnje njih posjeti u New Yorku. Tako su "Pradin tretman", kako je u jednom intervjuu redatelj nazvao dizajneričin kostimografski angažman, dobili neki od najpoznatijih Elvisovih scenskih kostima i privatnih odjevnih komada, kao što je njegovo omiljeno odijelo boje patlidžana.
U Pradinoj obradi je naizgled identično, ali se suvremenost otkriva u izboru tkanine, koja je luksuznija, te elegantnim detaljima - strožem kroju, položaju šavova i obliku džepova. No, Muccia i Catherina su još veću pozornost posvetile odjeći pjevačeve supruge.
"Priscilla je bila modna i beauty ikona čiji je stil ostavio traga u suvremenoj pop-kulturi", rekla je Miuccia, koja je za potrebe novog projekta istražila arhive svojih brendova Prada i Miu Miu, u kojima je pronašla izvor inspiracije za filmske kostime.
Komplet od brokata s hlačama prekriven perlama i resama, koji je Priscilla nosila na koncertu u Las Vegasu kasnih 60-ih, osuvremenila je kristalnim ukrasima poput onih u kolekcijama za Miu Miu, a stilizirane karirane uzorke iz Pradine linije za proljeće 1996. koristila je za komplete sa suknjama minimalističkog kroja.
Osuvremenjena je i haljina od tvida s nabranim donjim dijelom te džemperom od mohera, što je Priscilla nosila na Elvisovom koncertu 1968. emitiranom na televizijskoj postaji NBC - haljina je sašivena od finog vunenog materijala i dopunjena futurističkim elementima.
"Priscillina odjeća je kombinacija klasičnih komada, glam rock stila i lasvegaškog kiča", rekla je dizajnerica, a znalci predviđaju da će priča o Elvisu njoj i Catherini donijeti nominaciju za Oscara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....