Kontroverzne fotografije nove kampanje izazvale su negativne reakcije te su brojni korisnici društvenih mreža odmah su u njoj prepoznali povezanost sa stradanjem Palestinaca, a Zaru su javno prozvali za "iskorištavanje genocida u marketinške svrhe" te su pozvali na bojkot brenda.
Poznati high-street brend Zara našao se na udaru kritika nakon što je objavljena reklamna kampanja koja je mnoge podsjetila na ratne prizore iz Gaze. Naime, kampanja, koja je objavljena na svim društvenim mrežama, a potom i uklonjena, prikazuje američku manekenku Kristen McMenamy koja promovira novu Zara Atelier kolekciju jakni na mnogima neprihvatljiv način. Snimljena je na setu koji podsjeća na ratom pogođeno područje - punom krhotina, ruševina, a detalj koji je mnogima bio najšokantniji je bijela lutka zamotana u bijelu tkaninu sličnu onoj koja se koristi za prekrivanje mrtvih tijela u Gazi koju McMenamy drži na ramenu.
Kontroverzne fotografije izazvale su negativne reakcije odmah nakon što je kampanja objavljena na društvenim mrežama te su brojni korisnici odmah su u njoj prepoznali povezanost sa stradanjem Palestinaca, a Zaru su javno prozvali za "iskorištavanje genocida u marketinške svrhe" te su pozvali na bojkot brenda.
"Mislite li da je normalno da smrt 20.000 ljudi koristite kao marketinšku metodu? Nemojte sad reći da niste htjeli... Odvratno", "Bojkotiram Zaru nakon ovoga", "Ovo je ismijavanje tragedije u Gazi", "Iskorištavate patnju naroda u svrhu zarade","Pala mi je vilica kad sam ovo vidio. Bojkotiram doživotno. Ne mogu vjerovati što vidim", samo su neki od komentara koji se mogu naći na društvenim mrežama. Ipak, bilo je i onih koji su odlučili stati u obranu Zare i novu kampanju opravdali izrazom umjetnosti.
"Što se sada svi obrušavaju na Zaru??? Ova snimanja napravljena su znatno prije 7. listopada. Pristaše Palestinaca postaju dodatno paranoične...", napisao je jedan korisnik društvenih mreža. Ipak, nakon cijele lavine negativnih reakcija oglasili su se i iz Zare i poručili da kampanja nije imala namjeru nikoga uvrijediti već da je njezin cilj bio "isticanje svestranosti odjevnih predmeta". Naposljetku su, zbog osude javnosti, sporne fotografije ipak odlučili ukloniti s društvenih mreža.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....