U svojoj emisiji "Chicken Shop Date" ugostila je više od 90 svjetskih zvijezda, koje je zapravo izvela na "spojeve" kakvima se ni sami nisu nadali.
Britanska komičarka i novinarka britkog jezika i urnebesnog humora Amelia Dimoldenberg (30) proslavila se zahvaljujući svom popularnom serijalu "Chicken Shop Date" u kojem vodi pomalo neobične intervjue sa svjetskim zvijezdama - od glazbenika do sportaša, s kojima "izlazi" na spojeve u restoran brze hrane. Gostima postavlja neočekivana pitanja kojima ih izvlači iz njihove zone komfore, pritom ne narušavajući opuštenu atmosferu emisije, čime je osvojila brojne gledatelje, ali i goste koji se rado odazivaju njenim pozivima, a čak se i sami nude da joj dođu.
Jedan od posljednjih bio je glumac Andrew Garfield (41), nakon čijeg su se gostovanja gledatelji složili kako bi on i Amelia stvarno trebali biti ljubavni par. Kemija među njima mogla se osjetiti preko ekrana i dok se većina zvijezda koje se pojavljuju u emisiji šale na račun pseudoformata spojeva, zvijezda "Spidermana" izgledao je smrtno ozbiljno zaključivši kako bi mogli biti zajedno. "Da sve ovo nije bilo tu, misliš li da bismo stvarno otišli na spoj?" upitao je Ameliju, misleći na kamere. Prije nego što mu je uspjela odgovoriti, dodao je: "Ovo je je*eno jer smo stvarno mogli otići na spoj u nekom trenutku, možda.".
Rekao je kako smatra njezin izravan pristup pozivanja nekoga na izlazak seksepilnim, priznao da joj se cijelo vrijeme udvarao i rekao da misli kako će se stvarno lijepo provesti bez kamera.
To je raspametilo njihove obožavatelje koji žarko priželjkuju da budu par, a društvene mreže vrve komentarima na tu temu. Na platformi X svi komentiraju kako su oduševljeni njihovim koketiranjem. Mnogi su zaključili da Garfield izgleda zaljubljeno, dok su se neki pitali kada će svadba. Na njihovo razočaranj, Amelia je zaključila da je bolje da su samo prijatelji, što je izazvalo podijeljene reakcije - jedni su ostali razočarani, dok su drugi pohvalili njezinu iskrenost.
Prvi su put susreli na GQ-ovoj dodjeli nagrada za muškarce godine 2022., gdje su nazdravili "svom budućem spoju", a godinu dana kasnije i na dodjeli Zlatnih globusa.
No, tko je zapravo Amelia Dimoldenberg?
Karijera joj je doživjela procvat zahvaljujući kombinaciji humora i svježeg pristupa intervjuiranju slavnih ličnosti, čime si je osigurala veliku popularnost u britanskoj pop-kulturi. Na profilu na Instagramu prati je 2,2 milijuna ljudi i ta se brojka povećava iz dana, dok je na njezin YouTube kanal pretplaćeno 2,71 milijun gledatelja. Emisiju je pokrenula 2014. godine, izvorno kao kolumnu u lokalnom časopisu za mlade, a deset godina kasnije prikupila je eto, gotovo tri milijuna pretplatnika te otišla na više od 90 "spojeva" sa slavnim osobama. U međuvremenu je postala i poznato lice koje se javlja s crvenih tepiha prestižnih holivudskih događanja među kojima su dodjele Oscara i Zlatnih globusa.
Djetinjstvo, odrastanje i obrazovanje
Odrasla je u londonskoj četvrti Marylebone, s ocem, majkom i sestrom. Otac joj je radio u odnosima s javnošću i u gradskom vijeću, dok joj je majka bila knjižničarka. "Voljela sam svoje djetinjstvo, ponekad poželim da se mogu vratiti u njega, htjela bih to kao ništa na svijetu! Zapravo, to je laž, bilo mi je stalo do puno stvari, a najviše do sklapanja prijateljstava jer nisam bila toliko popularna kad sam krenula u srednju školu. Nosila sam naočale i protezu za zube što nije bila najbolja kombinacija za jednu 13-godišnjakinju", izjavila je za magazin Equate u studenom 2019. godine. Kao tinejdžerica bila je opsjednuta časopisima, otkrivši u razgovoru za The New York Times u veljači 2022. godine da se ljudima predstavljala riječima: “Bok, ja sam Amelia. Bit ću urednica Voguea.” Danas živi u svom rodnom gradu, no ne bi imala ništa protiv da ode živjeti negdje drugdje.
Dugogodišnju želju ispunila si je upisavši londonski sveučilište Central Saint Martins na kojem je 2017. godine diplomirala modnu komunikaciju i modno novinarstvo. "Otkad znam za sebe željela sam ići na Central Saint Martins, oduvijek sam sanjala o radu u modi, izvještavanju za jedan od vrhunskih časopisa", rekla je nakon što je diplomirala.
Chicken Shop Date i drugi poslovi
"Chicken Shop Date" počela je raditi kao kolumnu u časopisu lokalnog kluba mladih, a ideja joj je sinula kada je imala 17 godina - časopisi i poznati glazbenici oduvijek su privlačili, nikada nije bila na spoju i smislila je kako će riješiti svoj "problem". Pritom se sjetila da bi odvođenje ljudi na mjesto gdje vjerojatno nisu nikad bili na spoju pridonijelo komičnosti cijele situacije.
Nedavno je gostovala u emisiji "Late Night with Seth Meyers" u kojoj je objasnila da ljudi obično odlaze u zalogajnice u kojima se nudi piletina tek na jeftini zalogaj ili nakon noćnog izlaska, nikako ne na spoj, pa je za nju to bilo najbolje rješenje. Ideju je iz tiska u video prenijela kada je bila na prvoj godini studija, a njezin prvi "Chicken Shop Date" bio je s britanskim reperom Ghettsom 2014. godine. Iako je imao manje od tisuću pregleda, osjećala je da će biti uspješna, i čini se da je itekako bila u pravu. Deset godina kasnije, ima popis slavnih s A-liste s kojima je "izašla", uključujući spojeve s pjevačicama Sabrinom Carpenter i Cher, glumcem Paulom Mescalom i drugima.
Uz to je pokrenula Dimz Inc., kreativni studio u kojem nastaju njezini projekti između ostalih "Shop Date", "Celebrity Rebrand" i "Who Cares?" i "Fake News, kao i "Amelia Reporting", seriju intervjua sa slavnim osobama na crvenim tepisima. Među njezinim posljednjim angažmanima tog tipa je bila ovogodišnja dodjela Oscara. "Za mene je ovo doista ostvarenje sna i scenarij iz snova, doista. Uzbuđena sam što mogu napraviti nešto originalno i dati svoj pečat Oscarima, stvoriti stvarno nevjerojatne trenutke i isporučiti nekoliko nevjerojatnih intervjua - stiže revolucionarno novinarstvo pop kulture!", rekla je uoči dodjele, na kojoj bismo je mogli gledati još dugo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....