BILJANA BLIVAJS/CROPIX
KREATIVNA ZONA

Dječji party sa stilom: Ovo je sasvim posebna rođendaonica

Zagrebačka poduzetnica Lucija Juroš otvorila je rođendaonicu koja konceptom odskače od prosjeka - u Shkatulici nema konfekcijskih torti i plastičnih tobogana, kad je kiša slavi se u zatvorenom, kad je sunce na otvorenom, a možete je naručiti i da vam dođe u goste.

Zagrebačka poduzetnica Lucija Juroš otvorila je rođendaonicu koja konceptom odskače od prosjeka - u Shkatulici nema konfekcijskih torti i plastičnih tobogana, kad je kiša slavi se u zatvorenom, kad je sunce na otvorenom, a možete je naručiti i da vam dođe u goste.

Proslave dječjih rođendana posljednje su se desetljeće drastično promijenile. Nekad su slavljenici puhali svjećice na torti iz domaće radinosti, sjedeći na čelu kuhinjskog stola oko kojeg bi se okupili članovi obitelji i poneko dijete iz susjedstva. Danas se pak slavi u ogromnim igraonicama, pozivaju čitave vrtićke ili školske grupe, svjećice se pušu s vrha torte kupljene u supermarketu, jede se pizza, a s djecom na proslavi uglavnom nisu roditelji i rodbina već osoblje. No, što ako vam se kao roditelju ne sviđa takav koncept proslave, u velikom, neosobnom i zagušljivom prostoru, uz konfekcijske slastice i plastične tobogane?

image

Rođendaonica je prije svega
namijenjena predškolarcima, ali Lucija
otkriva da sve češće u njoj i mame slave
svoje rođendane - dok se djeca igraju

BILJANA BLIVAJS/CROPIX

Zagreb odnedavno ima drugačiju rođendaonicu, po mjeri izbirljivijih mama i tata, koji žele originalnost, prirodnost, održivost i zdravu hranu. Zove se Shkatulica, a osmislila ju je i otvorila 41-godišnja zagrebačka poduzetnica Lucija Juroš, koja je ideju dobila tražeći prikladan prostor za proslavu drugog rođendana svoje danas trogodišnje kćerkice Divne. "Dosta sam istraživala, ali ništa u tadašnjoj ponudi nije zadovoljavalo neke moje osobne kriterije pa sam naposljetku svoj poslovni prostor na jedan dan transformirala u rođendaonicu. Nabavila sam trampolin, bazen s lopticama, ukrase i panoe u boji za zidove, napravila kutak s dječjim šatorima, kupila mini voćarnu u kojoj sam klincima poslužila zdrave grickalice i voće te kupila igračke od prirodnih materijala kojima će se Divna i njezini gosti moći igrati, a bili su pozvani i svi roditelji. Rođendan je bio takav uspjeh da se još danima o njemu pričalo, a ja sam shvatila da sam i nakon Divnine proslave nastavila guglati stvari vezane uz dječje rođendane i otkrivati neke prekrasne brendove za djecu diljem Europe. Onda me prijateljica Marijana Batinić pitala bih li sličnu proslavu organizirala za rođendan njezine mlađe kćeri. Prihvatila sam to kao izazov i priliku da vidim je li to doista nešto čime se u budućnosti želim baviti", kaže Lucija, dodajući kako je po prirodi kreativka pa njezin mozak uvijek vapi za novim izazovima i načinima izražavanja. Bilo je to prilično zahtjevno, s obzirom na to da je već imala svoj prilično dinamičan dnevni posao - kao vlasnica prve agencije za make-up artiste, frizere i stiliste u jugoistočnoj Europi. Otkako zna za sebe, kaže Lucija u šali, "vječno multitaska", radeći paralelno na više projekata i radnih zadataka, a mnogi su od njih dolazili spontano i neplanirano.

image
BILJANA BLIVAJS/CROPIX
image
BILJANA BLIVAJS/CROPIX

"Nakon završenog Tekstilno-tehnološkog fakulteta sedam sam godina radila za lanac salona vjenčanica Nikolina. Isprva u marketingu i odjelu nabave, a onda kao stilistica i vizažistica. Naime, make-up mi je velika strast, još sam u srednjoj školi počela šminkati prijateljice, a kasnije tijekom rada u Nikolini i modele na vjenčanim editorijalima, jer sam često bila nezadovoljna radom drugih vizažista koje bi angažirali za snimanja", priča Lucija.

Nakon sedam godina rada u industriji vjenčanja naučila je, kaže, sve što se naučiti moglo te dala otkaz i potpuno se posvetila poslu vizažistice i stilistice. "Prilike su mi se počele otvarati jedna za drugom. Naime, te se 2007. u Hrvatskoj počela snimati gomila stranih reklama i posla je bilo na bacanje, i onog vizažističkog na reklamama i stilističkog u domaćim časopisima poput Playboya. U jednom trenutku više nisam stizala sve odrađivati sama pa sam 2010. osnovala agenciju u kojoj je danas osam stalnih i 16 povremenih suradnika - make-up artista, frizera i stilista.

image
PRIVATNI ALBUM
image
PRIVATNI ALBUM

No, kad je prije tri i pol godine rodila Divnu, njeni interesi i prioriteti spontano su se promijenili. Iako i dalje ima agenciju koju vodi u smislu financija, dio posla prepustila je kooperantici, jer se željela fokusirati na svoju Shkatulicu, kojoj je ime dala Marijana Batinić. "Nisam željela uzeti novac za organizaciju rođendana njezine Roze, već sam joj rekla da mi zauzvrat smisli neko slatko ime brenda", objašnjava. Ona je predložila Škatulica, a moj brat i ja malo smo je prilagodili u Shkatulicu kako bi bilo unikatno. Koncepcijski se sastoji od tri dijela - zatvorene igraonice na zagrebačkoj Trnjanskoj cesti koja može primiti do 30-ak gostiju, otvorenog dijela na livadi s pergolama u Čazmanskoj ulici te opcije "Shkatulica to go" zahvaljujući kojoj bilo koja travnata površina u gradu može na jedan dan postati rođendaonica, sa svim što jedan dječji rođendan zaslužuje - od trampolina i mini štandova s voćem do drvenih motorića, kolica, igračaka. Specifičnost Shkatulice je i to što roditelji ostaju na dječjem rođendanu kako bi mogli uživati u pogledu na radost svoje djece, ne postoje klasični animatori, već jedna "domaćica" koja na neki način igra ulogu bake na onim starinskim kućnim proslavama, umjesto u pizzi i čipsu, djeca mogu uživati u zdravim grickalicama, voću i prirodnim sokovima, a roditelji mogu donijeti tortu i kolače koje su sami napravili", kaže Lucija, kojoj su najveći kompliment sretni osmjesi malih slavljenika i slavljenica i njihovih roditelja.

Linker
13. studeni 2024 08:25