Crvena kreacija 

 REFORMATION PRESS/Zoey Grossman
Novi izgled

Monica Lewinsky snimila je prvu modnu kampanju i to s posebnim razlogom

Nekadašnja pripravnica u Bijeloj kući pozirala je u odjeći društveno angažiranog kalifornijskog brenda Reformation.

Nekadašnja pripravnica u Bijeloj kući pozirala je u odjeći društveno angažiranog kalifornijskog brenda Reformation.

Nekad najpoznatija pripravnica u Bijeloj kući, Monica Lewinsky, zakoračila je u svijet mode na poseban i društveno angažiran način. Značajno mršavija i elegantnija i dotjeranija, zrači posebnom energijom i samosviješću žene na čijim su se leđima lomili politički manevri usmjereni prema opozivu bivšeg američkog predsjednika, Billa Clintona, a ona je preživjela javni linč. Prošla je i kroz javno izrugivanje, a njezina mala plava haljina zbog koje je Clinton 1998. umalo opozvan, ušla je u američku povijest. Sada, 50-godišnja Monica Lewinsky snimila je svoju prvu modnu kampanju.

image

Jednostavna haljina A kroja savršeno ističe njezin struk

REFORMATION PRESS/ZOEY GROSSMAN

Udružila se s modnim brendom Reformation iz Los Angelesa, i postala zaštitno lice kampanje kojom promovira njihovu poslovnu odjevnu liniju, ali i poziva sunarodnjake da se upišu u registar birača i glasaju na predsjedničkim izborima. Brend je poznat po društveno odgovornom poslovanju i obećanju da će do 2025. značajno smanjiti svoj ugljični otisak ili ga čak u potpunosti eliminirati. S Monicom i kalifornijskim brendom udružila se i neprofitna organizacija Vote.org koji pružaju informacije američkim biračima o izborima, registraciji, prijavama za glasanje i to kako bi pozvali glasače da se pokrenu i u studenom ove godine, glasaju za promjene.

image

Bež odijelo nosi sa zlatnim nakitom

REFORMATION PRESS/ZOEY GROSSMAN
image

Klasičan poslovni look uvijek je u trendu

REFORMATION PRESS/ZOEY GROSSMAN

"Glasanjem naš glas postaje najmoćniji instrument demokracije. A ove godine ulozi su posebno visoki zbog frustracije birača i apatije koja prijeti značajnim utjecajem na odaziv", rekla je Lewinsky u priopćenju kojem prenosi People. Dodala je i to da je uzbuđena i zahvalna što surađuje s Refromationom. Prema riječima kreativne direktorice brenda, Lauren Caris Cohan, bila je jedina osoba s kojom su u novoj kampanji htjeli surađivati.

image

Kožnati baloner Monici sjajno stoji

REFORMATION PRESS/ZOEY GROSSMAN

"Ona je pravi Reformationov arhetip: pametna, zabavna, seksi, utjelovljenje onoga što zovemo prigrliti svoju moć. Također je bilo jako uzbudljivo, s kreativnog stajališta surađivati, ​​s njom u njezinoj prvoj modnoj kampanji. Htjeli smo stvoriti nešto svježe i emotivno, ali vrlo vjerno onome što je predstavlja kao žena", izjavila je za Harper‘s Bazaar, dodajući kako se Lewinsky najviše svidjela crvena kreacija u kojoj izgleda sjajno.

image

Monici se crvena haljina najviše svidjela

REFORMATION PRESS/ZOEY GROSSMAN

Stvar je u tome da se u odjeći koju promovira nekadašnja pripravnica u Bijeloj Kući - o čijem je slučaju Andrew Morton napisao autoriziranu biografiju "Monica‘s Story" i čija je priča obrađena u trećoj sezoni kultne tv-serije American Crime Story - može se izaći nakon posla, a da se pritom žena ne osjeća neugodno jer nema večernji outfit. Cijela kolekcija promovira basic odjevne predmete koji se mogu nositi i na poslovne sastanke, ali i u večernji izlazak.

image

S lepršavom točkastom haljinom spojila je sunčane naočale

REFORMATION PRESS/ZOEY GROSSMAN
15. prosinac 2024 18:59