Predstavljanje kampanje Budi TU. Budi CE. u Zagrebu

 PRESS
Podržimo ih

SOS Dječje selo Hrvatska krije prave kreativce, njihovi radovi predstavljeni na važnom panelu

Djeca iz SOS Dječjeg sela Hrvatska oslikala su nove Cedevita čaše, a podržati ih mogu svi preko online edukativne platforme.

Djeca iz SOS Dječjeg sela Hrvatska oslikala su nove Cedevita čaše, a podržati ih mogu svi preko online edukativne platforme.

Briga o mentalnom zdravlju društva u cjelini, a posebno djece, goruća je tema današnjice, a kako bi osnažili djecu i mlade, posebno one bez odgovarajuće roditeljske skrbi, Cedevita je u suradnji sa stručnjacima i umjetnicima pokrenula društveno odgovornu kampanju Budi TU. Budi CE. u sklopu koje podržava klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.

Kampanja je predstavljena danas u Zagrebu kroz panel o mentalnom zdravlju na kojem su stručnjaci istaknuli da brojna istraživanja prepoznaju upravo kreativnost kao alat kojim se može izraziti i lakše se nositi s izazovima. Bezgranična mašta i iskreni optimizam kod djece inspirirale su Cedevitu, jednu od najpoznatijih i najdugovječnijih brendova u regiji, koja je u ovoj kampanji odlučila upravo djeci dati mogućnost da svi čuju i vide njihove poruke.

image

Predstavljanje kampanje Budi TU. Budi CE. u Zagrebu

PRESS

“Cedevita preko 50 godina širi optimizam diljem Hrvatske i draga je uspomena iz djetinjstva svim generacijama. Povezivanje i dijeljenje važnih trenutaka s drugima jedna je od temeljnih vrijednosti generacije CE. Upravo zato Cedevita ponosno daje glas djeci iz SOS Dječjeg sela Hrvatska, koja su s nama podijelila svoju kreativnost i dokazala da od njih možemo puno toga naučiti. Uvjereni smo da će to prepoznati i građani, te odabirom omiljenog Cedevita okusa podržati male umjetnike koji nas inspiriraju svojim radovima", izjavila je starija voditeljica izgradnje robne marke Cedevita Iva Ramić Švec. Dodala je da će se na prodajnim mjestima moći pronaći i limitirana izdanja velikog pakiranja Cedevite s čašom koju su oslikala djeca SOS Dječjeg sela.

SOS Dječje selo Hrvatska već više od 32 godine pomaže djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi. U SOS Dječjim selima u Lekeniku i Ladimirevcima odrasta 140 djece, o kojima unutar SOS kuće brinu SOS mame. Djeca u SOS kućama odrastaju u obiteljskom okruženju, zajedno s biološkom braćom i sestrama. Upravo djeca iz SOS Dječjih sela osvojili su sve u ovoj kampanji svojom kreativnošću te optimističnim pogledom na svijet.

image

Predstavljanje kampanje Budi TU. Budi CE. u Zagrebu

PRESS

“Kreativnost ne poznaje granice, moguće je biti kreativan u svim područjima života, to je povezivanje stvari na nov i originalan način. Djeca u SOS Dječjem selu naučila su da je kreativnost - inovativnost, eksperimentiranje i pomicanje granica ustaljenog. Naučila su raditi greške i pri tome zabaviti se. Kada dijete samostalno, na svoj način, koristeći svoje potencijale i resurse rješava izazove, izrasta u odraslu osobu punu samopouzdanja i optimističnog stava. Shodno tome, kreativnost nam daje slobodu i uči nas kako biti mentalno jak i zdrav”, poručila je Dina Koren, psihoterapeut, voditeljica obiteljske skrbi SOS Dječjeg sela Lekenik.

image

Predstavljanje kampanje Budi TU. Budi CE. u Zagrebu

PRESS

Početkom godine organizirane su kreativne radionice na kojima su djeca pod vodstvom psihologica Gabrijele Ištuk i Leone Bortas Hetler, te uz stručno vodstvo ilustratorice Hane Tintor i dizajnera Marka Borote, naslikala predivne crteže. Klinci kreativci svojom vedrinom i znatiželjom dokazali su da se u svakom djetetu skriva ogroman talent, te su na radionicama pokazali zavidno umjetničko umijeće. Dječji radovi nastali na radionicama, aplicirani su potom na Cedevita čaše, koje se uz posebno izdanje Cedevite može pronaći na svim prodajnim mjestima te odabirom omiljenog okusa može se podržati klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.

“Ponosni smo na ovogodišnju kampanju Budi TU. Budi CE. u kojoj se još jednom pokazalo da nas djeca mogu puno toga naučiti i zaslužuju da budemo TU za njih. Upravo nam kroz kreativnost djeca mogu prenijeti svoju poruku, otkriti nam kako se osjećaju, čak i kada to ne znaju verbalizirati. Zato smo i na našoj edukativnoj platformi Budi TU. Budi CE. objavili inspirativne savjete o tome kako nam umjetnost pomaže u očuvanju mentalnog zdravlja, te kako potaknuti kreativnost kod djece i ohrabriti ih u njihovom odrastanju”, izjavila je voditelj razvoja robne marke Cedevita Tihana Moškatelo.

image

Predstavljanje kampanje Budi TU. Budi CE. u Zagrebu

PRESS

Kako bi svi mogli podržati ovu kampanju, otvorena je edukativna platforma budidobrobudice.com na kojoj građani mogu pronaći Vodič kreativnosti koji su izradili stručnjaci, a djeca oplemenila svojim crtežima.

15. prosinac 2024 03:54