Novac. Slava. Samopouzdanje. To je ono što je potrebno da biste se kvalificirali za Forbesovu prvu rang listu najmoćnijih utjecajnih ljudi na internetu.
Forbesovih 50 najboljih kreatora sadržaja na internetu prikupilo je ukupno 1,9 milijardi pratitelja na Instagramu, TikToku i YouTubeu. Ukupno su zaradili 570 milijuna dolara 2021. godine, a njihova prosječna starost je 31 godina.
"Da bismo odvojili žito od kukolja u industriji koja je pogođena samopromocijom i neželjenim spamovima, procijenili smo svakog kreatora u tri kategorije: zarada, utjecaj i poduzetništvo. Podaci o zaradi su za kalendar 2021. i procjene su Forbesa", piše ovaj portal.
Uz broj pratitelja, utjecaj se mjeri i kroz njihov angažman na što ukazuju lajkovi, dijeljenja i komentari objava. Za broj pratitelja, računali su se pratitelji na različitim platformama. Konačno, svi influenceri su dobili rang poduzetništva između 1 i 3, nagrađujući ljude koji su osnovali kompanije, pokrenuli investicije ili na drugi način strukturirali poslove na kreativne i unosne načine.
Donosimo prvih pet mjesta s Forbesove liste najutjecajnijih influencera današnjice za 2021. godinu.
#1: Jimmy Donaldson (MrBeast)
Zarada u 2021.: 54 milijuna dolara
Ukupno pratitelja: 162 milijuna
Ocjena za poduzetništvo: 3
Izazovi kao što su biti živ zakopan 50 dana i pokušati gladovati 30 dana donijeli su mu godišnju zaradu od 54 milijuna dolara. Predvidljivo visoku gledanost ovakvih ludorija objašnjava zašto je Jimmy Donaldson zvani MrBeast većinu svog novca zaradio od reklame na svojim video snimkama na YouTubeu. MrBeast je zaslužio prvo mjesto na ovoj listi ne samo zato što zarađuje više od bilo koga drugog, već i zato što je njegov koncept restorana - MrBeast Burger, istinski poduzetnički pothvat.
#02: Charli D‘Amelio
Zarada u 2021.: 17,5 milijuna dolara
Ukupan broj pratitelja: 203,7 milijuna
Ocjena za poduzetništvo: 3
Godine 2021., 18-godišnja Charli D‘Amelio bila je TikTokerica s najvećim zaradom, zaradivši 17,5 milijuna dolara od svog brenda odjeće Social Tourist. Dok još uvijek objavljuje video snimke plesa, D’Amelio također posvećuje veliki dio svog sadržaja promoviranju vlastitih brendova i partnerstava. Ona i njena obitelj su također pokrenuli 444 Capital, trgovinu kapitalom vrijednu 25 milijuna dolara, kako bi podržali novonastale kompanije.
#03: Alexandra Cooper
Zarada u 2021.: 20 milijuna dolara
Ukupno pratitelja: 3,6 milijuna
Ocjena za poduzetništvo: 3
Priča o seksu - njenom, kao i o seksu njenih prijatelja i poznatih osoba - učinila je bivšu nogometašicu Alexandru Cooper multimilijunašicom. Podcast pod nazivom "Zovi njenog tatu", fokusiranog na blud, pokrenula je sa svojom bivšom cimericom Sofijom Franklin. Nakon što su stekle popularnost, potpisale su ugovor o produkciji podcasta pod Barstool Sportsom. Nakon rastanka s Franklin 2020. godine, Cooper je potpisala ugovor od 60 milijuna dolara kako bi podcast dovela na Spotify. Sve ostalo je povijest - raskalašenost je pretvorila u bogatstvo, a podcast je trenutačno na prvom mjestu podcasta fokusiranih na žene na Spotifyu globalno.
#04: Eliot Tebele (FuckJerry)
Zarada u 2021.: 30 milijuna dolara
Ukupno pratitelja: 20,1 milijuna
Ocjena za poduzeće: 3
Sjećate li se kada su najzabavniji internet sadržaj bile fotografije sa smiješnim natpisima - inače poznatim kao mimovi? Pa, to vrijeme je davno prošlo (ili barem više nije tako fora kao nekad), ali originalni proizvođač mimova za masovno tržište FuckJerri, na čijem je čelu Eliot Tebele, proširio se na igre, tekilu i televiziju kako bi ostao relevantan - i nije pogriješio. Poslovni zaokret u 2021. donio mu je nešto više od 20 milijuna američkih dolara.
#05: Emma Chamberlain
Zarada u 2021.: 12 milijuna dolara
Ukupno pratitelja: 27.6 milijuna
Ocjena za poduzeće: 3
Od svih kreatora na ovoj listi, Emma Chamberlain ima jednu od najvećih stopa angažiranja publike na Instagramu, s gotovo 12% onih koji se bave njezinim sadržajem (što je izuzetno za 15 milijuna pratitelja). Chamberlain, koja je napustila srednju školu prije nego što je iskusila slavu, poznata je po svojoj duhovnosti i bezizražajnom humoru (barem tako tvrde u Forbesu), koji su joj pomogli da postane popularna vlogerica. Ona je također osnivačica Chamberlain Coffeea, vrhunskog brenda kave i čaja koji prodaje tonu robe. Također je napravila veliki posao s Louis Vuittonom.
Pored ovih, na listi se nalaze i drugi influenceri, neki od njih su također postali ozbiljni poduzetnici s vlastitim brendovima, a koji su pogledajte OVDJE.