Tabi cipele

 LAUNCHMETRICS.COM/SPOTLIGHT
Maison Margiela

Ove cipele predvode listu najtraženijih 10 proizvoda na svijetu, a za to postoji bizaran razlog

Mnogi su se na društvenim mrežama zgražali na pogled na ovaj model cipela, ali istraživanje je pokazalo da su posljednja tri mjeseca upravo one najtraženiji modni proizvod.

Mnogi su se na društvenim mrežama zgražali na pogled na ovaj model cipela, ali istraživanje je pokazalo da su posljednja tri mjeseca upravo one najtraženiji modni proizvod.

Internetska trgovina The Lyst svaka tri mjeseca objavljuje indeks najpopularnijih brendova i proizvoda u prošlom kvartalu. Sada su objavili popis najtraženijih u posljednjem razdoblju, a prvi artikl na popisu brojne neupućene ostavio je iznenađenima.

Tabi Mary Jane cipele brenda Maison Margiela, prema istraživanju The Lysta, trenutno su najtraženiji modni proizvod, a pretraga ovog pojma u rujnu je porasla za čak 342%. Međutim, ovaj podatak ne označava isključivo porast prodaje, on se odnosi i na popularnost na društvenim mrežama te pretraživanje u internetskoj trgovini Lyst, ali i u drugim internetskim pretraživačima.

Kao glavni razlog popularnosti ovog modela, čija je cijena na stranici brenda 890 eura, navode viralnu "The Tabi Swiper" priču na TikToku korisnice Lex (@Nextlevellexuss). U videu koji je pregledalo milijun i pol korisnika Lex prepričava kako je upoznala dečka preko Tindera koji joj je, jutro nakon druženja, ukrao par Mary Jane Tabi cipela. Uz pomoć korisnika TikToka uspjela ga je pronaći unatoč činjenici da je obrisao svoj broj iz njezina mobitela, a svega dan nakon objave uspjela je doći do svojih cipela.

Ova pomalo bizarna priča s kojom su najviše suosjećali obožavatelji brenda te ovog statement komada, ali i poznavatelji mode osigurala je da model kojem se mainstream dugo vremena iščuđavao postane najtraženijim. No nisu Tabi cipele jedina zanimljivost na popisu najtraženijih proizvoda. Dapače, treće mjesto su zauzele Nike x Martine Rose Shox MR4 Mule, hibrid tenisica i natikača koji je izbačen povodom ženskog Svjetskog nogometnog prvenstva i koje su zabilježile rast u pretraživanju za 70%.

Međutim, našao se i pokoji mainstream komad na ovom popisu. Jedan od njih su i Birkenstock Arizona sandale koje su zabilježile vrtoglav rast u prodaji nakon izlaska filma Baribe te su zauzele peto mjesto na popisu najtraženijih u prošlom kvartalu. Mjesto na popisu pronašao je i New Balance 550 model kao jedne od najpopularnijih tenisica posljednjih mjeseci, a odmah nakon njih, na devetom mjestu, nalaze se Pradine slingback cipele s 3D cvijetom.

Na drugom mjestu popisa favorita još se nalazi i kardigan brenda Miu Miu koji je u prošlom kvartalu ujedno bio i najpopularniji brend. Kao glavni razlog za to da je ovaj brend pod vodstvom Miuccie Prade po prvi put zauzeo vodeću poziciju i preskočio "sestrinski" brend Pradu navode popularnost njihovih balerinki koje još od proljeća slove za jedan od najtraženijih modela obuće.

image

Prada jesen/zima 2023.

LAUNCHMETRICS.COM/SPOTLIGHT

Potpuni popis najtraženijih brendova uz Miu Miu na prvom mjestu čine Loewe na drugom mjestu, Prada na trećem, Bottega Veneta na četvrtom, Versace na petom, Saint Laurent na šestom, Moncler na sedmom, Valentino na osmom, Jacquemus na devetom i Burberry na desetom mjestu. Što se ostatka popisa najtraženijih proizvoda tiče, na trećem mjestu je preštepana torba brenda COS, Tory Burch pierced natikače su zauzele šesto mjesto, Loewe Puzzle tote torba je na sedmom, a na posljednjem mjestu nalaze se apstraktne sunčane naočale brenda Acne.

Linker
24. studeni 2024 18:20