Baggu torbe osvojile su Generaciju Z

 BAGGU
TikTok ih voli

Jeste li znali da slavne Baggu torbe, miljenice generacije Z, sada možete pronaći i u Hrvatskoj

Njihova ponajprije ekološka, a zatim i izrazito pristupačna cijena oduševila je mlade koji na TikToku objavljuju brojna videa s popularnim kreacijama, a svojevrstan fenomen su i "Baggu djevojke”.

Njihova ponajprije ekološka, a zatim i izrazito pristupačna cijena oduševila je mlade koji na TikToku objavljuju brojna videa s popularnim kreacijama, a svojevrstan fenomen su i "Baggu djevojke”.

Baggu, američki brend najpoznatiji po svojim laganim, sklopivim torbama, doživljava novi procvat. Izazvao je pažnju generacije Z, koja ga je lansirala na TikTok, pa sada doslovno iskače iz skoro svakog videa. Naime, ovaj zanimljivi brend zaintrigirao je javnost prvenstveno svojim torbama/vrećicama za višekratnu upotrebu, kao što ime Baggu sugerira. Njihovi modeli, čiji je kroj preuzet od plastičnih vrećica iz trgovina, načinjeni su od tkanina i to s najrazličitijim mogućim printovima, što ih čini jedinstvenima - i tako chic. Dolaze u više veličina i mogu se složiti tako da stanu u svaku torbu, ali i nositi umjesto torbe. Ono što također oduševljava je i cijena od 20 eura, kao i to da se kod nas mogu pronaći u Concept Storeu Shareno.
Koliko je ovaj brend ikoničan na TikToku, govori i podatak da se njegove poklonice okupljaju pod nazivom "Baggu djevojke”, a krenete li pretraživati Baggu, pojavit će se stotine objavljenih TikTok videa koji su prikupili više od 130 milijuna pregleda.

image
BAGGU
image
BAGGU

No, ovaj brend nije sveprisutan samo na društvenim mrežama, tržnice bilo kojeg većeg grada ispunjene su njihovim modnim šarenilom. Isto tako, karakteristični printovi često se mogu zamijetiti i po parkovima te na izletištima gdje iz dana u dan raste broj prepoznatljivih Baggu proizvoda u formi ručnika, deka, šešira, prenosivih hladnjaka, ali i šatora jer brend nije stao samo na vrećicama, već u ponudi ima i mnogo drugih zanimljivih proizvoda kojima je jedno obavezno zajedničko – razigrani print, jasno prepoznatljiv i bez istaknutog loga.
A kako je nastao ovaj zanimljivi brend koji je doslovno zaludio Generaciju Z?
"Baggu je počeo s jednim proizvodom i troje ljudi. U timu smo bile ja, mama i moja najbolja prijateljica iz djetinjstva. Nakon 15 godina sporog i postojanog rasta, sada smo mnogo veći tim, ali još uvijek manji nego što možete zamisliti”, rekla je 40-godišnja Emily Sugihara, osnivačica i izvršna direktorica.

image
BAGGU
image
BAGGU

Emily, koja živi u Santa Cruzu u Kaliforniji, za sebe kaže da je uvijek bila poduzetno dijete. Dok je studirala ekonomiju na Sveučilištu u Michiganu s cimericom je vodila uspješan biznis - preko Interneta su prodavale majice sa sitotiskom. Nakon studija modnog dizajna na Parsons School of Designu u New Yorku bila je asistentica dizajnerskog tima u J.Crewu nakon čega je odlučila pokrenuti vlastiti brend. I tako je 2007. nastao famozni Baggu.

image
BAGGU

S majkom Joan Hall Sugihara i prijateljicom Ellen Vanderlaan, Emily je kreirala prepoznatljivu torbu jer su ove poduzetne žene primijetile kako na tržištu nedostaju kvalitetne torbe, odnosno vrećice za višekratnu upotrebu, koje su ujedno pristupačne i atraktivne. Iste godine kada su lansirane Baggu torbe, Teen Vogue ih je uvrstio na svoje stranice što je rezultiralo velikim brojem narudžbi. Dakle, njihove prve klijentice bile su tinejdžerice kojima je odgovarala pristupačna cijena (tadašnjih 8 dolara), efektni uzorci, ali i element ekološke osviještenosti. Tadašnje tinejdžerice, odnosno prve klijentice, sada su već odrasle, a njihovo mjesto preuzele su pripadnice Generacije Z koje su iznova popularizirale ovaj američki brend - a što je najzanimljivije i vrlo znakovito – bez marketinškog budžeta.

image
BAGGU
image
BAGGU
25. prosinac 2024 01:55