Istina, u crvenoj haljini najlakše je zavesti muškarca, ali ta je boja u novoj modnoj konstelaciji namijenjena i ženama koje 'igraju' na pamet, a ne na seksepil. Pogledajte komade u vaternoj nijansi koje je odabrala naša stilistica Ivana Pavić.
Mnogo je simbolike vezano uz crvenu boju. Vjeruje se da donosi sreću pa je postalo uobičajeno da se za doček Nove godine odjene barem jedan predmet u toj boji - najčešće rublje. Zbog svoje upadljivosti crvena se smatra bojom seksualnosti i zavodljivosti, što je najviše eksploatirao Hollywood. U svakoj filmskoj priči u kojoj atraktivna žena osvoji muškarca, ona nosi haljinu izazovnog kroja i crvene boje. Poput Marilyn Monroe u ‘Muškarci više vole plavuše’, Kelly LeBrock u ‘Ženi u crvenom’ te Julije Roberts u ‘Zgodnoj ženi’.

No ove sezone crvene je boje i odjeća strogog kroja - voluminozni kaputi, vunena odijela, poslovne torbe, ‘muške’ cipele ravnih potplata i visoke uske čizme. Pa i večernje haljine, iako izrađene od čipke, nisu dekoltirane niti imaju visoke proreze, već su midi dužine i zatvorene ‘do grla’. ‘Crvena simbolizira ženu koja svoju moć ne pokazuje koristeći tjelesne atribute, već pamet’, rekao je dizajner Karl Lagerfeld, koji je za aktualnu kolekciju talijanske kuće Fendi, za koju kreira već pola stoljeća, osmislio desetak strukiranih crvenih vunenih kaputa i bunda, visokih kožnatih čizama i strogih torbi.















Komentari
0