INSTAGRAM/LILMIQUELA
Roboti influenceri

Imaju milijune pratitelja, modne kuće ih masno plaćaju, no istina o njima mnoge je šokirala

Influencerski marketing vrlo je unosan posao i to je razlog zašto milijunske tvrtke plaćaju robote influencere za objavljivanje sadržaja u ime svojih klijenata. Oni su postali budućnost modnog oglašavanja!

Influencerski marketing vrlo je unosan posao i to je razlog zašto milijunske tvrtke plaćaju robote influencere za objavljivanje sadržaja u ime svojih klijenata. Oni su postali budućnost modnog oglašavanja!

Vjerovali li ili ne, influenceri roboti sigurno, ali polako preuzimaju svijet medija! Prije nego počnemo, trebate znati da su roboti influenceri virtualni influenceri koji izgledaju baš poput svojih ljudskih pandana. Imaju masu pratitelja na društvenim mrežama i sve njihove objave lajkaju i dijele stvarni ljudi. Većina njihovih pratitelja vjeruje da prate prave ljude, a u stvarnosti su to botovi koji mogu pozirati kao pravi modeli i privući pažnju svojih pratitelja.

Roboti influenceri postupno zamjenjuju ljude i postaju budućnost modnog oglašavanja. Ovi takozvani virtualni influenceri iz dana u dan postaju sve popularniji, a unatoč njihovoj očitoj umjetnoj prirodi, čini se da brendovi vole raditi s njima.

Izdvojili smo šest najpopularnijih utjecajnih robota koji preuzimaju svijet društvenih medija, a njihov opis mogao bi vas šokirati.

Lil Miquela

Lil Miquela (inače poznata kao Miquela Sousa ili jednostavno Miquela) je brazilsko-španjolski virtualni model i pjevačica koju je 2016. stvorio Brud, startup sa sjedištem u Los Angelesu. S obzirom na njezinu raširenu online prisutnost, ovaj 19-godišnji "robot" često je prvo ime koje ljudima padne na pamet kada pomisle na virtualne influencere.

Miquela trenutno ima preko tri milijuna pratitelja na Instagramu, gdje objavljuje fotografije sa slavnim osobama i drugim virtualnim influencerima. Također je dala intervju za brojne časopise, uključujući Vogue, BuzzFeed, Guardian i druge.

Objavila je nekoliko originalnih glazbenih spotova u kojima je surađivala s umjetnicima poput Baauera, Lauva i Teyane Taylor. Također je surađivala sa Samsungom, Amazonom, Pradom, Diorom, Calvin Kleinom i brojnim drugim brendovima. Godine 2018. Miquela je uvrštena na popis 25 najutjecajnijih ljudi na Internetu po izboru magazina TIME.

Imma

Imma je prva virtualna influencerica u Japanu i jedno od najprepoznatljivijih lica na Instagramu, zahvaljujući svojoj kultnoj ružičastoj kosi. Ovaj japanski model stvorio je Aww Inc., virtualna ljudska tvrtka.

Emma se prvi put pojavila na Instagramu u listopadu 2018. i već je stekla više od 18.000 pratitelja do kraja siječnja 2019. Od veljače 2022. ima više od 350.000 pratitelja i surađivala je s brendovima kao što su IKEA, Porsche, KFC, Magnum, Dior, Puma, Nike, Calvin Klein, Valentino, Amazon, Lenovo...

Imma je također ambasadorica robne marke True Corporation (tajlandski telekomunikacijski brend) i Watsons Water (kineska marka flaširane vode). Vjerovali ili ne, pojavila se i na završnoj ceremoniji Paraolimpijskih igara u Tokiju 2020.

Bermuda

​​​Bermuda je virtualna "it girl", koja živi u Los Angelesu, a bavi se pjevanjem. Otkako se prvi put pojavila na Instagramu 2018., mnogi je jedva razlikuju od pravog modela.

U travnju 2018. hakirala je račun Lil Miquele i izbrisala sve njezine fotografije. Bermuda je također zahtijevala da Lil Miquela "kaže ljudima istinu" o svom virtualnom identitetu i njihovom kreatoru. Tko bi rekao da se i roboti 'tuku' za pažnju? Zvuči zaista nevjerojatno!

Shudu

Shudu je prvi digitalni supermodel na svijetu iz Južne Afrike, a trenutno ima preko 232 tisuće pratitelja na Instagramu. Surađivala je sa Samsungom, Cosmopolitanom, The Dubai Mall, WWD, Vogueom, Balmainom, Chanelom, Bulgarijem i drugima.

Pohvalile su je poznate osobe poput Naomi Campbell, Alicije Keys i Tyre Banks, a mnoge od njih su mislile da je riječ o pravom modelu. Prepoznao ju je i Fenty Beauty, Rihannin kozmetički brend.

Rozy

Rozy je prva virtualna influencerica u Južnoj Koreji, a trenutno ima više od 127 tisuća pratitelja na Instagramu. Voli putovanja, manekenstvo, jogu i avanturističke sportove. Otkad se pojavila na Instagramu u kolovozu 2020., potpisala je više od 100 sponzorskih ugovora, među kojima su Calvin Klein, Maison Margiela, Hera Beauty i ostale.

Godine 2021. njezina je procijenjena zarada iznosila nevjerojatnih milijardu korejskih vona. Prema Baek Seung Yeopu, izvršnom direktoru Studija X, koji ju je kreirao, tvrtka planira ugraditi Rozy glas kako bi bila glumila u filmovima, dramama i drugim zabavnim emisijama.

Linker
10. studeni 2024 20:45