Balenciagini ambasadori pozirali su u praznom uredskom prostoru s pogledom na Manhattan, okruženi računalima i hrpama papira, odjeveni u komade koji odlično odražavaju karakter oba brenda.
Adidas i Balenciaga po prvi put su udružili snage u svibnju ove godine, a zajedničku su kolekciju pokazali na modnoj pisti na njujorškoj burzi. Kolaboracija je polučila ogroman uspjeh, a moćni brendovi danas su predstavili svoju drugu suradnju.
Komadi iz kolekcije dostupni su za kupovinu putem aplikacije Confirmed te u nekoliko prodavaonica, a glavnu je ulogu u kampanji preuzela manekenka Bella Hadid. Balenciagini ambasadori pozirali su u praznom uredskom prostoru s pogledom na Manhattan, okruženi računalima i hrpama papira, odjeveni u komade koji odlično odražavaju karakter oba brenda.
U kolekciji su se tako našli predimenzionirani sportski komadi s Adidasovim klasičnim prugama i Trefoil logom, u koji je ukomponirana riječ "Balenciaga". Trenirke su se transformirale u "pantashoes", tj. spoj hlača i čizama na visoku petu, a prugice su ukrasile i novu verziju Balenciagine popularne "hourglass" torbe.
U kolekciji se mogu pronaći i majice sa zajedničkim logom, kratke hlače i kape, a jedan od zanimljivijih detalja je nakit s Adidasovim logom, prstenje i naušnice. Naravno, u asortimanu se našla i dugoočekivana linija obuće, koja uključuje iznošene verzije Stan Smith i Triple-S tenisica.
Djelić suradnje još su prošlog mjeseca razotkrili Emily Ratajkowski, Doja Cat i Alton Mason na Balenciaginoj reviji na pariškom Tjednu mode, kada su prošetali u komadima iz novopredstavljene suradnje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....