Od Met Gale preko dodjele Oscara pa sve do filmskih premijera, posljednjih mjeseci vratio se osjećaj koji je izostao tijekom prošle godine koju su i slavni proveli u trenirkama.
Nakon što su u 2020. godini gotovo potpuno "nestali svi crveni tepis", 2021. je doživjela povratak nekih propuštenih modnih trenutaka velikih ikona stila.
Od Met Gale preko dodjele Oscara pa sve do filmskih premijera (Zendaya i Lady Gaga, gledamo vas), posljednjih mjeseci vratio se osjećaj koji je izostao tijekom protekle godine, koju su i slavni proveli u trenirkama.
Naravno, određene su zvijezde ostale - kao i mnogi od nas - u opuštenoj odjeći, ali za one koji promoviraju nove filmove i glazbu ili one koji jednostavno vole dobar izgovor da se dotjeraju, s nestrpljenjem čekamo njihove nove kreacije.
Globalna modna šoping platforma Lyst pratila je takve događaje i što su nosile poznate osobe - a sada i certificirane "ikone stila", s obzirom na to da su svojom pojavom dovele do većeg rasta internet prometa - od pretraživanja i prodaje, do izvještavanja i spominjanja na društvenim mrežama, piše TeenVogue.
1. Zendaya
Zauvijek ikona stila u našim očima, 2021. je bila prilično važna godina za Zendayin ormar.
Njezino pojavljivanje na crvenom tepihu na dodjeli Oscara (odjevena u žuti Valentino) dovela je do porasta pretraživanja za 222 posto u manje od 24 sata.
Njezina Balmain haljina mokrog izgleda rađena po narudžbi, a u kojoj se pojavila na Venecijanskom filmskom festivalu 2021., dovela je do porasta pretraživanje haljina tog brenda za 190 posto, dok je njezino pojavljivanje na BET Awards 2021. u vintage Versaceu imalo za posljedicu porast pretraživanja za haljine te marke za 122 posto unutar 48 sati.
2. Dua Lipa
Prava poklonica izgleda inspiriranog 2000-tima i vintage Versace glamu, Duina Vivienne Westwood biserna ogrlica na dodjeli BRIT Awards 2021. potaknula je internetska pretraživanja sličnih stilova na 108% u roku od tjedan dana.
Njezina Versace haljina na dodjeli Grammyja 2021. zabilježila je povećanje broja pregleda stranice ove marke za 245 posto, dok je njezina značajka u kampanji AW21 izdavačke kuće dovela do skoka pretraživanja za 94 posto u samo 24 sata.
3. Lil Nas X
Nakon što je Lil Nas X odjenuo odijelo Richarda Quinna na dodjeli nagrada BET 2021., pregledi stranica za epske cvjetne komade marke skočili su za 78 posto u samo 24 sata, dok su se pretraživanja s ključnim pojmovima kao što su "vezeno odijelo" i "odijelo s perlama" zajedno povećala za 50 posto.
Njegova kontroverzna suradnja s MSCHF-om na paru "Satan" tenisica u proljeće zasigurno je polarizirala mišljenje, ali je generirala više od 669.000 spominjanja, lajkova i dijeljenja na društvenim mrežama.
4. Justin i Hailey Bieber
Nismo li svi pomalo opsjednuti Bieberima? Nakon što su zajedno u srpnju prisustvovali događaju Met gala, Haileyina crna haljina Alessandre Rich dovela je do porasta pretraživanja za baršunastim i čipkanim haljinama te marke za 168 posto u roku od 48 sati.
Justin uvijek nosi najnovije trendove i najbolje nove dizajnere te je ovog ljeta postao i zaštitno lice Balenciage.
5. Kai
Član grupe EXO, Kai objavio je svoj prvi solo album krajem 2020. i nastavio suradnju s Guccijem, što je prvi put da je talijanska modna kuća na kolekciji radila s korejskom slavnom osobom.
Kada je izašla u travnju, njegova prva Gucci kolekcija rasprodana je gotovo odmah, a online pretraživanja za marku visoke mode porasla su za vrtoglavih 264 posto.
6. Rihanna i A$AP Rocky
Oni su sam vrhunac #couplegoalsa. Naime, najpoznatiji par na svijetu ove je godine zablistao na Met Gali. Rihannin odjevni stil potaknuo je "korzete" i "kožne topove" na povećanje od 86 posto u ukupnom pretraživanju, a pretraživanja za kaputima u njenom stilu porasla su za 72 posto. Odjeća A$AP Rockyja pokazala je da su se kape kakve pjevač inače nosi povećale za 21 posto u potrazi, a crne vojničke čizme za čak 43 posto.
7. Tyler, The Creator
Nakon modnog odabira Tylera, The Creatora na dodjeli nagrada BET 2021, pretraživanja njegovog stila porasla su za 75 posto. Veliki je obožavatelj leopard printa i mokasinki, od kojih su oboje skočili za 79 odnosno, 55 posto u pojmovima za pretraživanje unutar tjedan dana od njegovog posljednjeg albuma.
U drugoj polovici godine potražnja za njegovom modnom linijom Golf Le Fleur porasla je 125 posto.
8. Harry Styles
Nakon njegovog nezaboravnog pojavljivanja na crvenom tepihu na dodjeli Grammyja 2021., pregledi stranica pernatih šalova - od kojih je nosio dva, oba Gucci - imali su ogroman porast od 1500 posto u samo 48 sati.
Nakon što je tijekom nastupa te večeri nosio kožnato odijelo, pretraživanja muških kožnatih hlača porasla su za sto posto u manje od 24 sata.
9. Jennifer Lopez
Možemo li 2021. nazvati godinom J.Lo? Ili je svaka godina njena godina? Jednostavno je se ne možemo zasititi, a čini se da nismo jedini.
Nakon potpuno bijelog Chanel izgleda za nastup na predsjedničkoj inauguraciji u siječnju, pregledi stranica za bijele Chanel komade porasli su za 89 posto u roku od 24 sata, dok su pretraživanja za dugim bijelim kaputima skočila za 119 posto.
Kaput i majica Louis Vuitton koje je nosila za ovogodišnji Super Bowl također su snažno utjecali na obožavatelje, potaknuvši 10 posto povećane potražnje za tim printom, 22 posto za crop topovima i 24 posto porasta u pretraživanju Louis Vuittona unutar 24 sata.
10. Lady Gaga
Posljednji film Lady Gage - "House of Gucci" bio je zauzet utjecajem na obožavatelje prije nego što je uopće objavljen, a šalovi modne kuće zabilježili su skok od 67 posto u pretraživanjima nakon što su objavljene slike na kojima Gaga nosi jedan na snimanju.
Potražnja za "čizmama s platformom" također je porasla za 60 posto nakon što je zvijezda viđena u raznim parovima u srpnju, a njezin haute couture Valentino izgled doveo je do povećanja pregleda stranica za talijansku etiketu za 117 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....