Krie design kolekcija

 ZVONIMIR FERINA
Modna održivost

Ženstvena kolekcija Kristine Burje rađena je od recikliranih ribarskih mreža

Kristina Burja stvorila je brend koji je etičan i održiv po mnogim načelima Agende 2030, što je dizajnerici izuzetno važno kao i komuniciranje značajnih društvenih promjena kroz dizajn.

Kristina Burja stvorila je brend koji je etičan i održiv po mnogim načelima Agende 2030, što je dizajnerici izuzetno važno kao i komuniciranje značajnih društvenih promjena kroz dizajn.

Novu kolekciju dizajnerica Kristina Burja nazvala je "Modifie Future", a odlučila je snimiti kampanju u prekrasnoj Opatiji. Dizajnerica se svakom kolekcijom pridržava postulata ekološke održivosti, pa je i ova u potpunosti rađena od tekstilnih vlakana ECONYL® koji se dobiva recikliranjem ribarskih mreža i drugog odbačenog najlona. Ova vrsta tkanine je poziv u budućnost s obzirom da, osim što nastaje kroz proces radikalne regeneracije i pročišćavanja najlonskog otpada, može se beskonačno puta reciklirati.

image
ZVONIMIR FERINA
image
ZVONIMIR FERINA

"Za mene je dizajn način komuniciranja o važnim stvarima koje je mnogima teško nametnuti kao temu razgovora jer možda ne razumiju tematiku ili im nije u fokusu. Dizajn koji se ističe bit će tema mnogih razgovora. Krene s "gdje si ovo kupila?", a zaljubljenik u modu ispričat će cijelu priču o omiljenom brendu. Moja je filozofija komunicirati povijest kroz odjeću koju stvaram, ali i pokazati viziju budućnosti te širiti važnu poruku kroz modu, što mi je zauzvrat odredilo put i način na koji se krećem svijetom i mijenjam ga.", kazala je dizajnerica brenda Krie.

image
ZVONIMIR FERINA

Nova kolekcija donosi zanimljive kupaće kostime, haljine i komplete koje krase dinamične rese od pletenica, a temeljen boje kolekcije su narančasta, tirkizna i maslinasto zelena. Modna priča snimljena je u prostoru hotela Milenij, a na toj lokaciji lokaciji otvaramo dizajnerica uskoro otvara i Krie Boutique Sur La Mer.

image
ZVONIMIR FERINA
image
ZVONIMIR FERINA

"Kupujte odjeću od reciklirane tkanine, istražite brendove kako biste znali podržavaju li održivost u svojem poslovanju, birajte domaće proizvođače za čije proizvode znate porijeklo, pozadinsku priču i ljude koji stoje iza tih proizvoda te iskoristite svoj glas. Posuđujte i izmjenjujte odjeću s prijateljicama, to je zabavno i ujedno propagira održivost, promišljanje o odijevanju, a ne nepotrebno gomilanje odjeće. Kupujte manje, ali posebno i kvalitetno. Objavite sliku na društvenim mrežama noseći održivi odjevni predmet, objasnite njegove karakteristike i zašto vam se sviđa. Sve to može utjecati na nekoga pored vas da promijeni svoj stav, a korak po korak vodi nas do cilja", zaključila je dizajnerica koja nas sve poziva na pametnije modne odluke.

Linker
30. listopad 2024 15:54