Nevjerojatno, ali istinito - na listi se nisu našle ni čizme čarape ni one koje sežu preko koljena, a ni haljine s printom cvijeća i točkica.
Prema istraživanju britanskog brenda odjeće i modnih dodataka Long Tall Sally, jedni od najpopularnijih komada na Instagramu su metalik cipele, statement naušnice i bundice od šarenog krzna. Prema hashtagovima koje trendseterice stavljaju uz objave svojih modnih kombinacija istaknuli su se očekivani i neki manje očekivani rezultati. Pa se tako u Copenhagenu i Tokiju najviše nose sivi karirani sakoi i beretke, dok su trendseterice na istočnoj strani Sjedinjenih Američkih Država lude za bundama u jarkim bojama.

Baš kao u SAD-u i Danskoj, i u Italiji i Švedskoj su popularni kaputi i jakne - Talijanke biraju elegantne modele s remenom oko struka, dok Šveđanke nose predimenzionirane pufaste jakne poput onih kakve su bile popularne u 90-im godinama prošlog stoljeća. Britanke su, pak, spremne za sezonu nadolazećih tuluma pa ih je većina već nabavila svoj primjerak metalik cipela - na društvenoj mreži označene su čak 6300 puta.

Nijansa koju su mnogi proglasili bojom godine - milenijski ružičasta, iznimno je popularna u Tajlandu gdje je označena preko 15.000 puta, dok Kolumbijke obožavaju statement naušnice s resicama koje su uz svoje fotografije označile preko 7000 puta. Ljubiteljice jednostavnosti su Francuskinje koje najviše nose bijele majice s kratkim rukavima te Australke koje najčešće biraju traperice do gležnja.

Komentari
0