U francusku prijestolnicu mode stigle su gotovo neprimjetno, fotografi su ih uspjeli jedva snimiti, a njihovih su se pravila svi strogo pridržavali.
Jedne od najpoznatijih blizanki Mary-Kate i Ashley Olsen (38) osvojile su nas još davne 1987. godine kada je započela njihova glumačka karijera u seriji "Puna kuća" u kojoj su se izmjenjivale utjelovljujući lik slatke djevojčice Michelle Tanneer. Po tome ih i danas mnogi pamte, no glumačka karijera danas je daleko iza njih, kao i problemi koje im je donio raskalašeni način života. Borile su se s problemima ovisnosti, propalim vezama i brakovima, no danas su fokusirane na svoj modni brend The Row koji su pokrenule 2006. godine i zbog kojeg su se ovih dana našle u centru pažnje.
Svoju najnoviju kolekciju predstavile su na pariškom Tjednu mode, na reviji koja je održana pod velom tajne i ako ste ju poželjeli pogledati na društvenim mrežama, to neće biti moguće. Njihove su modne revije inače poznate po dozi tajnovitosti, ali i po strogim pravilima kojih se svi sudionici - uključujući i slavne uzvanike, moraju pridržavati. Najvažnije pravilo među njima glasi "nema telefona i društvenih mreža". Tako nešto je tijekom održavanja tjedana mode prava rijetkost, ali The Row, koji je postao sinonim estetike prikrivenog bogatstva, time zadržava dojam ekskluzivnosti zahvaljujući takozvanoj politici digitalne detoksikacije bez telefoniranja. Među gostima pojavili su se manekenka i reality zvijezda Kendall Jenner, njezina kolegica Rosie Huntington-Whiteley te glavna urednica Voguea Anna Wintour, koje su se, naravno, sve morale pridržavati pravila bontona brenda. Bez iznimke.
"The Row je uoči revije ponovno zatražio od svojih gostiju da ne snimaju i dijele fotografije i sadržaj na društvenim mrežama (što je prošle godine sve izludjelo, ali meni je baš bilo šik)", napisala je modna novinarka Rachel Tashjian Wise na X-u.
Međutim, neki su snimili i podijelili na društvenim mrežama fotografiju ili dvije, ali samo atmosfere uoči revije. Naime, sestre Olsen trude se lijepo primiti svoje goste, pa im posljednjih nekoliko godina nude lagane zalogaje i pića. To nije uobičajena praksa među brendovima, ali oni koji po cijele dane žure s revije na reviju vjerojatno to ikekako cijene. U ožujku prošle godine nudile su kockice čokolade i kruške, vodu, kavu, japanski čaj i smoothieje, a posluživali su ih zgodni modeli odjeveni u bijele majice i crne hlače.
Na predstavljanju ovogodišnje kolekcije proljeće-ljeto servirana su ista pića, na jelovniku su se našli francuski biskvitni keksi madeleine, kruh i maslac. Modni novinar Anders Christian Madsen otkrio je u priči na Instagramu kako su se ove godine dijelili male papirnate vrećice u kojima su bili kroasan, biskvit i i slatke okruglice. Topli napitci točili su se i posluživali u papirnatim čašama, a na kojima je domišljato bila ispisana adresa njihove nove trgovine u Parizu, inače ukupno pete koju su otvorile.
Svi su na poklon dobili i bilježnice u kojima su mogli napisati vlastita razmišljanja i zapažanja s revije na dobar stari način, samo uz pomoć olovke i papira. Naravno, nisu to bile bilo kakve bilježnice, već japanskog brenda Midori boje bjelokosti kao luksuzne mat crne Blackwing olovke, a koje su bili uredno posložene na sjedalima s ispisanim karticama njihovih budućih vlasnika.
Modni stručnjak Beka Gvishiani je na svom Instagram profilu StyleNotCom objavio fotografije svojih bilježaka, također napomenuvši kako su snimanja bila zabranjena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....