Jedna od najutjecajnijih modnih influencerica na svijetu, Leonie Hanne, na ovogodišnjem je Tjednu mode pokazala stylinge koje bismo voljeli kopirati, ali pozornost privlači i odabirom nakita među kojim je svoje mjesto našao i komad hrvatskog brenda.
Rujan je poznat kao mjesec mode. Svaki njegov tjedan obiluje revijama, partyjima i brojnim modnim događanjima koji se održavaju diljem svijeta. Ipak, i dalje najveću težinu ima onaj pariški. Francuski glavni grad odavna je poznat kao modna prijestolnica, a pozivnica za revije tamošnjeg Tjedna mode smatra se posebnom časti u modnom svijetu. No, jednaka, ako čak ne i veća, privilegija za brendove koji ne izlažu svoje kolekcije jest da ih netko od uzvanika ipak "donese" kroz svoje odjevne kombinacije.
Upravo takvu čast ove je godine dobio i domaći brend nakita, Karat Jewelry, čije je naušnice na čak tri revije nosila jedna od najpoznatijih i najutjecajnijih modnih influencerica - Leonie Hanne. Ova Njemica koju na Instagramu prati 4.6 milijuna ljudi posljednjih se godina promakla u jednu od ključnih modnih figura modernog doba. Na revije je pozivaju svi vodeći brendovi, od Prade preko Loewea sve do Valentina i Fendija, a s gotovo svima njima ostvaruje i suradnje na dnevnoj bazi. Njezina impresivna kolekcija odjeće, obuće i modnih dodataka broji baš svaku luksuznu modnu marku, a kombinacije koje slaže i objavljuje na svom Instagram profilu broje na desetke tisuća lajkova.
Poznata po elegantnom stilu u koji uvijek uspije ubaciti idealnu dozu izazovnosti, Leonie oduševljava svojim odjevnim odabirima, ali i modnim dodacima kojima upotpunjuje kombinacije. Bez obzira na to je li riječ o glamuroznom izdanju koje čini raskošna toaleta ili, za nju, opuštenom koje obuhvaća dobro krojene hlače, haljinu i sako, njezini su outfiti uvijek isplanirani do u detalja. To, naravno, obuhvaća i naušnice koje se nalaze u baš svakom njezinom looku. Tako smo ju proteklih godina imali prilike vidjeti s naušnicama raznih svjetski poznatih brendova. Na prošlogodišnjem Tjednu mode u Parizu nosila je primjetne viseće Valentino naušnice koje je uklopila u spoj modre boje i limeta nijanse, ali i masivne Loewe zlatne naušnice koje čine dva obruča u karici. Iste je godine u New Yorku pak viđena s Balenciaga i Saint Laurent naušnicama, a u Milanu s visećim Pradinim dizajnom koji uključuje karakterističan trokut koji komunicira logo brenda i dugačke rese koje sežu do razine ramena. Godinu ranije je, također u Milanu, na Fendijevoj reviji nosila njihove O‘Lock naušnice u tirkiznoj boji koje je trenutno gotovo pa nemoguće pronaći u bespućima internetskih trgovina.
No proteklog je tjedna na čak tri revije pariškog Tjedna mode nosila hrvatski dizajn - i to bez službene suradnje s brendom. Kako kažu iz Karat Jewelryja do ovog prestiža nisu stigli čak niti posredstvom stilista kako to obično biva nego je njihove naušnice influencerica osobno odabrala i uključila u ta tri outfita. Dizajnerica Rene Krasnić Velicki ne krije koliko je oduševljena što je Leonie njihove Drop naušnice nosila na revijama Hermèsa, Ellie Saaba i Alberte Ferretti, a otkrila je i kako je do ovog sretnog spleta okolnosti i došlo.
"I sama sam poslovno prisustvovala pariškom Tjednu mode, a kako dugo pratim Leonie na Instagramu, znala sam da će i ona biti tamo pa sam joj ponijela poklon" objasnila je Krasić Velicki. "Onda se dogodio moment kad te svemir podrži, večerala sam u hotelu u kojem je Leonie odsjela te sam joj ostavila poklon na recepciji. Leonie je već sutradan stilizirala Drop naušnice iz Manifesto kolekcije na revije Hermèsa i Ellie Saaba. Malo je reći da sam počašćena i oduševljena što je veliko modno ime poput Leonie, kojoj se nudi luksuzan nakit poput Cartiera, Tiffanyja, Bottege Venete, Fendija, Chanela i sličnih, izabrala nositi Karat na toliko važna modna događanja. Ovo je veliki uspjeh za naš brend", zaključila je dizajnerica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....