Novo izdanje kampanje ‘Odjeni život dragocjenim stvarima‘ poziva na slavlje jedinstvenih trenutaka i odnosa kroz modu

 SEAN CONATY
Odvažan odabir

Mogu li se BOSS i Birkenstock pomiriti? Mogu, jer ovo proljeće vladaju modni kontrasti i nosi se nespojivo

Modna platforma u kampanji proljeće/ljeto 2025 spaja nespojive brendove: adidas i Patriziju Pepe, BOSS i Birkenstock te AllSaints i Pinko - s potpisom slavnog britanskog redatelja Dannyja Sangre

Modna platforma u kampanji proljeće/ljeto 2025 spaja nespojive brendove: adidas i Patriziju Pepe, BOSS i Birkenstock te AllSaints i Pinko - s potpisom slavnog britanskog redatelja Dannyja Sangre

U novoj proljetno/ljetnoj kampanji za 2025., multi-brand online trgovina Answear hrabro spaja vrhunske, ali i kontrastne modne marke, pokazujući da se očite suprotnosti mogu odlično nadopunjavati. Slogan kampanje "Odjeni život ljudima koje voliš" nastavak je postojeće kreativne platforme i prikazuje kako nama bliski ljudi oblikuju naše modne odabire i potiču nas na hrabre, neuobičajene modne kombinacije.

image

Premium modne marke u neočekivanim kombinacijama

SEAN CONATY

U središtu nove kampanje nalazi se pažljivo odabrani modni portfelj premium brendova, uključujući adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe i Pinko. Answear na jedinstveni način spaja ove brendove u kontrastne parove, pokazujući kako se naizgled teško povezivi stilovi mogu pretvoriti u odlične modne kombinacije. U kampanji je, između ostalog, prikazano neočekivano spajanje sportskog Adidasa s elegantnom Patrizijom Pepe te sofisticirani Pinko s rock brendom AllSaints.

image

Strategiju kampanje i njeno stvaranje pripremila je agencija Saatchi & Saatchi Poljska

SEAN CONATY

"Odnosi koje gradimo s našim partnerima, prijateljima i kolegama inspiriraju nas na eksperimentiranje s osobnim stilom. U novoj kampanji želimo potaknuti naše potrošače da crpe inspiraciju iz različitih estetika i hrabro kombiniraju elemente koji odražavaju njihovu osobnost", izjavila je Marta Sawicka, direktorica imidž marketinga u Answear.com, te dodala: "Naš portfelj premium brendova savršeno ilustrira raznolikost stilova i DNK pojedinih brendova, dok istovremeno pokazuje kako oni mogu savršeno funkcionirati zajedno," zaključila je.

image

Reklamne spotove režirao je britanski redatelj Danny Sangra

SEAN CONATY

Strategiju kampanje i njeno stvaranje pripremila je agencija Saatchi & Saatchi Poljska, koja je razvila koncept kampanje temeljen na provokativnim pitanjima o potencijalu spajanja naizgled kontrastnih stilova i brendova. Realizirana je na slikovitim lokacijama u Južnoj Africi gdje su zadivljujuće planine, intenzivne boje i prirodno svjetlo pružili savršen ambijent za priče o odnosima i eksperimentiranju sa stilom.

image

Naizgled teško povezivi stilovi mogu se pretvoriti u odlične modne kombinacije

SEAN CONATY

Reklamne spotove režirao je britanski redatelj Danny Sangra, poznat po suradnji s prestižnim brendovima poput Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga i Ermenegildo Zegna, a fotografije je snimio američki kamerman, dobitnik Emmyja, Sean Conaty.

image

Kampanja je realizirana na slikovitim lokacijama u Južnoj Africi

SEAN CONATY

Novo izdanje kampanje "Odjeni život dragocjenim stvarima" poziva na slavlje jedinstvenih trenutaka i odnosa kroz modu, postavljajući intrigantna pitanja: "Može li se adidas zaljubiti u Patriziju Pepe?", "Može li se Pinko sprijateljiti s AllSaints?" i naposljetku se pita "Mogu li se BOSS i Birkenstock pomiriti?".

image

Koncept kampanje temeljen na provokativnim pitanjima o spajanja naizgled kontrastnih stilova

SEAN CONATY

Answear još jednom dokazuje da nije samo platforma za kupovinu, nego izvor inspiracije i hrabrosti za samoizražavanje kroz stil, nastavljajući filozofiju brenda započetu u jesen 2024. prema kojoj moda nosi emocije, uspomene i vrijednosti.

Najnovije
22. travanj 2025 11:41