Diesel x Savage x Fenty kolekcija već je dostupna na web stranicama, a kolekciju potpisuju Rihanna i kreativni direktor Diesela Glenn Martens.
Donje rublje na plaži pod suncem u Toskani, ideja je koja je obilježila novu kampanju brenda Savage x Fenty pjevačice Rihanne koji je objavio svoju prvu suradnju s Dieselom, klasičnim traper brendom. Kolekcija se sastoji od limitirane serije donjeg rublja, grudnjaka i ‘loungewear‘ komada i već je dostupna na webu.
"Želimo da ljudi izgledaju dobro, ali se i osjećaju dobro. Želimo da se osjećate seksi i da se zabavite", rekla je Rihanna u izjavi prilikom najave nove kampanje.
Kolekcija obuhvaća žensko i muško donje rublje te odjeću za spavanje, pridržavajući se tri prepoznatljiva Dieselova estetska stupa - True Diesel, Denim i Utility. True Diesel definiran je mrežastim i folijskim otiscima u klasičnoj Diesel crvenoj boji, Denim ima trompe l’oeil (optičku iluziju trodimenzionalnog prostora) u mrežici s jastučićima i "izgorjelim" baršunastim tretmanima u upečatljivim bojama, dok Utility uključuje sakrivenu rastezljivu čipku i pamučni popelin s logotipom grafita.
Komadi se sastoje od silueta koje se kreću od poprsja do bikinija na uzicu, čipkastih najlonki, već spomenutih grudnjaka, zatim gaćica i kratkih hlača, majica te spavaćica. Svaki je komad dakako označen zajedničkim logotipom Diesel x Savage x Fenty, a cijene se kreću između 30 i 150 dolara.
Cijela kolekcija je djelo popularne pjevačice Rihanne i kreativnog direktora Diesela Glenna Martensa, a kampanja je snimana na plažama Toskane u Italiji. Snimke i fotografije pokušavaju dočarati pravi život i stvarne talijanske likove u Versiliji kroz prikaz slobode i prihvaćanja vlastitog tijela. Kampanja tako prikazuje dan na suncu u kojem se nikoga ne osuđuje, prikazujući ljude svih tipova tijela, dobi, spola i etničkih pripadnosti, a koji se osjećaju samouvjereno u svojoj odjeći.
Rihanna i direktor dizajna Savage X Fentyja Adam Selman na ideju su došli dok su razgovarali o modnoj industriji općenito, kada je pjevačica naglasila da joj se sviđa što Martens radi. "Zaključili smo da trebamo raditi zajedno i dogovorili sve telefonom", rekao je Selman za američki Elle. "Rihanna je uvijek odražavala Diesel ženu: oštru, tvrdoglavu, deklarativnu i seksi. Bila je jedna od prvih koja je podržala Diesel od moje prve kolekcije za brend, tako da sam jako ponosan što sam imao priliku stvoriti nešto s njom. Ona itekako zna što želi, što čini proces mnogo lakšim. Sve je bilo bez napora - samo zabavno", rekao je Martens također za Elle.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....