Dolce&Gabbana je u suradnji s modnom markom Skims kreirao cjenovno pristupačne komade, a kampanja koju su snimili prožeta je talijanskim duhom.
Kim Kardashian (44) upustila se u još jedan novi poslovni pothvat i odlučila udružiti snage s modnom kućom Dolce & Gabbana. Točnije njezin brend donjeg rublja Skims ostvario je suradnju s kultnom talijanskom kućom, a sada je objavljen i reklamni video u kojem glavnu ulogu modela osim Kim ima i njezina starija sestra, Kourtney Kardashian (45), a u fokusu su komadi poput donjeg rublja, kupaćih kostima i konfekcijske odjeće s uzorkom leoparda.
Reality zvijezda inače je velika obožavateljica brenda Dolce&Gabbana u čijim smo je kreacijama često viđali, a 2022. godine zajedno su izbacili capsule kolekciju pod nazivom "Ciao Kim" pa ova modna suradnja nije neočekivana, ali donosi svoja iznenađenja. D&G-jeva maksimalistička, talijanska estetika pretočena je u Skims modele - osim rublja za oblikovanje, sada je je u ponudi i donje rublje, svileni ogrtači, korzeti te haljine.
U zavodljivom reklamnom videu prevladava izrazito talijanska estetika, podsjećajući nas na filmove legendarnog talijanskog redatelja Federica Fellinija iz 60-ih i 70-ih godina, a kampanja je objavljena i na web stranici Skimsa. Sestre Kardashian poziraju na fotografijama koje izgledaju kao da su snimljene u nekom malom, pitoresknom talijanskom mjestašcu. Kim, s kosom stiliziranom u velike kovrče u stilu 70-ih, pije vino iz boce u lokalnom kafiću, pa zamišljeno gleda kroz prozor dok se pokraj nje hladi veliki lonac sa špagetima, i šeće ulicama sa sestrom.
Skims bilježi porast prodaje kao brend čiji je fokus usmjeren na inkluzivnost tijela, udobnost i minimalizam, generacija Z ga je jako dobro prihvatila i čini čak 70 posto ukupne baze njegovih kupaca. Iz tog bi razloga ovo partnerstvo moglo biti još važnije za Dolce & Gabbanu jer tržište lukskuznih proizvoda usporava. Primjerice, LVMH, konglomerat koji posjeduje mnoge luksuzne brendove od Louisa Vuittona preko Diora do Fendija, zabilježio je pad neto dobiti od 14 posto u prvoj polovici godine, Gucci je zabilježio pad prodaje od 20 posto u drugom tromjesečju godine, što je umanjilo ukupnu dobit Keringa, njegove matične tvrtke.
Stoga ne čudi da D&G koristi već isprobanu strategiju, surađujući s robnom markom čiji se proizvodi prodaju po prihvatljivijim cijenama, što su prestižni brendovi i ranije radili nakon što su prepoznali priliku i pronašli način da nadoknade prihode svoje glavne marke. Svi proizvodi iz kolekcije bit će dostupni od 19. studenog, a cijene im prema najavi ne bi trebale prelaziti sto eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....