Bella Hadid

 IMAXTREE.COM
NOVA SURADNJA

Bella Hadid je novo zaštitno lice Choparda, što to znači za luksuzni brend nakita i satova?

Manekenka koja je na Timeovoj listi 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu niže velike uspjehe, a suradnja sa švicarskom kućom je samo posljednja u spektakularnom nizu.

Manekenka koja je na Timeovoj listi 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu niže velike uspjehe, a suradnja sa švicarskom kućom je samo posljednja u spektakularnom nizu.

Belli Hadid zaista sjajno ide. Svjetski poznata luksuzna švicarska marka satova i nakita Chopard objavila je uzbudljivu vijest - manekenka je postala njihovo novo globalno zaštitno lice. Ova prestižna suradnja označava novo poglavlje za Chopard koji želi privući mlađu publiku i ojačati svoju poziciju na tržištu luksuznih proizvoda, a ugovor s Bellom dolazi nakon što je luksuzni brend nedavno odabrao južnokorejsku K-pop grupu Aespa kao ambasadore, što dodatno potvrđuje strategiju marke da proširi svoj doseg na različite generacije i kulture.

Zašto je Bella Hadid idealan izbor za Chopard?

Bella Hadid jedna je od najtraženijih manekenki današnjice, a sa svojih 70 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, ona je među 100 najutjecajnijih osoba na svijetu prema časopisu Time. Nije čudo da ju je Chopard odabrao želeći se približiti mladima - budućim potrošačima luksuznih proizvoda. Hadidina publika je pretežno ženska (67,4%) i mlađa, s 23% pratitelja u dobi od 18 do 24 godine i 31% u dobi od 25 do 34 godine.

Caroline Scheufele, umjetnička direktorica i supredsjednica Choparda, izjavila je: "Bella utjelovljuje duh Choparda: harmoničnu mješavinu ležerne elegancije i životne radosti koje savršeno odgovaraju onome što naši satovi i nakit predstavljaju. Uzbuđeni smo što zajedno krećemo na ovo novo putovanje."

Bella Hadid je svoju karijeru u modnoj industriji započela sa 16 godina. Tijekom godina krasila je naslovnice desetaka prestižnih časopisa, učvrstivši svoj status globalne modne ikone i muze. Časopis Time uvrstio ju je među 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu u 2023. godini, a na British Fashion Awards 2022. dobila je prestižnu titulu "Model godine". Osim manekenstva, Hadid je uspješna poduzetnica koja je osnovala tvrtku Kin Euphorics koja proizvodi bezalkoholna pića, a nedavno je lansirala i vlastitu liniju parfema Orebella.

Detalji luksuzne suradnje Choparda i Belle Hadid

Bella Hadid će se pojaviti u šest novih reklamnih vizuala za Chopard, koje je snimio poznati fotograf Alasdair McLellan, a prve, za Ice Cube kolekciju, i dakako, spektakularne, već su ugledale svjetlo dana. Kampanja će predstaviti i prestižne kolekcije Haute Joaillerie, Happy Hearts, Happy Sport, Happy Diamonds i Alpine Eagle.

Bella je oduševljenja svojom novom suradnjom: "Imam veliko poštovanje prema Chopardovom zanatstvu i već sam godinama njihov obožavatelj. Presretna sam što se pridružujem Chopardovoj obitelji."

Chopard - simbol je luksuznog nakita i satova

Chopard je osnovan 1860. godine u švicarskom selu Sonvilier. Louis-Ulysse Chopard pokrenuo je radionicu za izradu mehaničkih satova, koja je brzo stekla reputaciju zbog preciznosti i kvalitete. Tijekom godina, Chopard se razvio u jednu od vodećih luksuznih marki na svijetu. Poznati su po inovacijama poput satova s "plutajućim" dijamantima iza safirnog stakla, koje su predstavili 1976. godine.

image

Chopard, Ice Cube kolekcija

CHOPARD

Chopard je službeni partner Filmskog festivala u Cannesu od 1998. godine. Izrađuju poznatu nagradu Zlatna palma i sponzoriraju nagradu Trophée Chopard, a također su službeni mjeritelj vremena na utrci Historic Grand Prix of Monaco od 2002. godine.

Poznate osobe poput Julianne Moore, Marion Cotillard i Christopha Waltza često nose Chopardove luksuzne kreacije na prestižnim događanjima poput Oscara i Cannesa.

Suradnja između Belle Hadid i Choparda označava uzbudljivo novo poglavlje za obje strane u svijetu luksuzne mode. Dok Chopard dobiva svježi, moderni imidž koji će privući mlađu publiku, Bella Hadid učvršćuje svoj status globalne modne ikone. Win-Win, nema sumnje.

27. prosinac 2024 14:53