Kaufland predtavio Izvješće o održivosti

 KAUFLAND
Pravi primjer

Po pitanju održivosti i društvene odgovornosti jedna tvrtka nalazi se u samom vrhu i inspirira svojim djelovanjem

Važna imena u području održivog razvoja naglasila su da je uspješno mjerenje učinka ključno za postavljanje dugoročnih ciljeva, jer omogućuje poslovnim subjektima da budu odgovorni prema potrošačima i zajednici.

Važna imena u području održivog razvoja naglasila su da je uspješno mjerenje učinka ključno za postavljanje dugoročnih ciljeva, jer omogućuje poslovnim subjektima da budu odgovorni prema potrošačima i zajednici.

Kaufland je kroz panel raspravu ‘Održivost na djelu‘ u zagrebačkom kinu Boutique Cinema predstavio 3. po redu Izvještaj o održivosti. Izvještaj donosi detaljan prikaz društveno odgovornog poslovanja Kauflanda u Hrvatskoj i transparentno prikazuje utjecaj poslovanja tvrtke na gospodarstvo, okoliš i društvo. Osim toga obuhvaća podatke o postignutim rezultatima održivih praksi, ali i planovima usmjerenima ka daljnjem razvoju održivog djelovanja Kauflanda kao međunarodne kompanije u Hrvatskoj.

image

Predstavljanje 3. po redu Izvještaj o održivosti

KAUFLAND

Na početku predstavljanja Izvještaja nazočne je pozdravio Patrick Rudat, predsjednik uprave Kaufland Hrvatska k.d., te tom prilikom naglasio: ‘‘Ovi rezultati pokazuju našu posvećenost održivom poslovanju i brizi za zajednicu i okoliš. Ponosan sam na sve društveno odgovorne projekte koje provodimo i održive inicijative u kojima sudjelujemo jer samo tako možemo napraviti promjene, biti primjer drugima i postavljati pozitivne trendove na tržištu kad je održivost u pitanju.“

image

Patrick Rudat, predsjednik uprave Kaufland Hrvatska sa svojim timom

KAUFLAND

Kako se prikupljaju i analiziraju podaci o utjecaju poslovanja na okoliš i zajednicu i koji su ključni aspekti održivosti u maloprodaji bile su neke od tema panela o kojima se raspravljalo. Uz Dunju Mazzocco Drvar, regionalnu direktoricu programa zaštite prirode u WWF Adria koja je kao keynote speaker dala zanimljiv uvod u temu održivosti, panel je okupio i druga relevantna imena u području održivog razvoja: Anu Zorić, ravnateljicu Uprave za gospodarstvo i financijski sustav u Ministarstvu financija, Dariu Mateljak, partnericu i direktoricu za Hrvatsku u konzultantskoj kući Hauska & Partner, Mirjanu Matešić, direktoricu Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj te Mariju Franić, voditeljicu Sektora za korporativne komunikacije Kauflanda.

image

Panel rasprava ‘Održivost na djelu‘

KAUFLAND
image

Pozornost publike održavale su zanimljive panel rasprave

KAUFLAND
image

Dunja Mazzocco Drvar kao keynote speaker dala je zanimljiv uvod u temu održivosti

KAUFLAND

Kroz zanimljivu diskusiju panelistice su istaknule kako je uspješno mjerenje učinka ključno za postavljanje dugoročnih ciljeva jer omogućuje poslovnim subjektima kao što je Kaufland da budu odgovorni prema potrošačima i zajednici. Osvrnule su se i na izazove u implementaciji održivih praksi kao i na potrebu za stalnim obrazovanjem zaposlenika i kupaca.

Kaufland kao dio Grupe Schwarz svojim je Izvještajem još jednom pokazao zašto se kao jedan od najvećih trgovačkih lanaca već nekoliko godina nalazi na samom vrhu društveno odgovornih poduzeća u Hrvatskoj.

image

Održivost je jedna od gorućih tema

KAUFLAND
image

Panel rasprava napunila je dvoranu zagrebačkog kina Boutique Cinema

KAUFLAND

Linker
13. studeni 2024 15:32