I moda je otišla na ljetovanje, i to u svom prepoznatljivom stilu koji je u prvom redu luksuzan, a zatim i estetski jako zadovoljavajuć.
Od pop-up dućana na frekventnim lokacijama u svjetskim metropolama do pop-up plaže, odnosno barova i restorana koje nose potpis omiljenog modnog brenda. Tako nekako izgleda smjer u kojem se luksuzne kuće kreću jer - u cilju im je uvući se u svaki aspekt našeg načina života - od odjeće i obuće, do dodataka i dekoracija za dom, preko atraktivnih kafića i restorana, a s obzirom na to da ljeti maštamo samo o plažama i hladu suncobrana, luksuzne kuće sele biznis na obalu.
Koncept sam po sebi nije novitet, no ove godine možemo ga nazvati novim trendom i dobrim PR trikom kojim se služi svaka modna kuća koja drži do sebe". Riječ je naravno o najvećim igračina na modnoj sceni - Gucci, Louis Vuitton, Dior, Dolce & Gabbana, otvorili su pop-up ljetne destinacije koje estetikom privlače klijente jednako kao i njihova odjeća. Grčka, Francuska ili Italija najčešće su lokacije na kojima su se smjestili, ponekad i relativno blizu jedan pored drugog. I popularni Jacquemus krenuo je ovim stopama - nakon otvaranja pop-up dućana povodom lansiranja kapsulne kolekcije na jezeru Como, otvorio je novi store na Portofinu a zatim i na Saint Tropezu. Kako je šansa da provedemo dan na njihovim ležaljkama gotovo jednaka nuli, oslanjamo se na čari društvenih mreža i fotografije koje nas vode na ove ekskluzivne lokacije - za ljubitelje ljeta i mode, idealni kadrovi!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....