PRESS
‘NEVIĐENO SVJEŽE‘

Kupovina u potpunom mraku oduševila posjetitelje programa koji je vodila Ivana Mišerić

Zanimljivim ručkom u potpunom mraku trgovački lanac impresionirao je svježinom proizvoda kupce među kojima su bile i poznate dame.

Zanimljivim ručkom u potpunom mraku trgovački lanac impresionirao je svježinom proizvoda kupce među kojima su bile i poznate dame.

Predstavljanje kampanje "Neviđeno svježe" trgovačkog lanca Kaufland privuklo je poznate dame - Jelenu Marinović, Mateu Miljan Rafaj i Ivanu Mišević koja je vodila uzvanike kroz nezaboravan doživljaj da u potpunom mraku kušaju tri slijeda gastronomskih specijaliteta bez osjetila vida, oslanjajući se na okus, njuh i dodir.

U zatamnjenom prostoru jednog restorana jedinstveni gastronomski doživljaj uzvanicima je predstavio pravi izazov u prepoznavanju aroma i teksture hrane u sklopu kampanje kojom se ističe beskompromisna svježina Kauflandovih proizvoda koji su, čak i da su odabrani u potpunom mraku, uvijek jednako svježi te nose oznaku Obećanje svježine – Kaufland kvaliteta.

Slijedovi u mraku pripremljeni su isključivo namirnicama iz asortimana Kauflanda, a pripremao ih je njihov novi ambasador, Chef Pero Savanović, koji i sam namirnice uvijek bira po ključu svježine i sezonalnosti jer one tada daju svoj maksimum i u organoleptičkom i nutritivnom smislu.

image

Matea Miljan Rafaj

PRESS

„Za ova tri slijeda u mraku vodio sam se idejom odabira namirnica koje imaju posebnu „osobnost“, neki upečatljiv statement kako bih dodatno potaknuo sva čula – od okusa, mirisa, teksture… Srećom, u Kauflandu mogu uvijek pronaći sve što je za to potrebno – od domaćih i lokalnih proizvoda do onih egzotičnijih kada planiram malo „pomaknuti“ menu nečim neuobičajenim. Kuhanje je kreativan proces – zato je bitno, uz svježe i kvalitetne namirnice, dopustiti si kreative i mašte“, ističe Pero Savanović.

image

Jelena Marinović

PRESS

Kupci su potvrdili kako su svježinom proizvoda tog trgovačkog lanca i više nego zadovoljni, bez obzira na to što su ih birali bez da su ih mogli vidjeti.

image

Slijedovi u mraku pripremljeni su isključivo namirnicama iz asortimana Kauflanda

PRESS

"O svježini proizvoda vodimo posebnu brigu i u svim koracima opskrbnog lanca, kao i na samim policama jer želimo da kupci budu sigurni u apsolutnu svježinu proizvoda koje kupuju“, pojasnio je Daniel Šturm, član uprave za Nabavu i marketing Kauflanda.

image

Kupci su potvrdili kako su svježinom proizvoda i više nego zadovoljni

PRESS

Za glazbenu poslasticu bili su zaduženi pjevačica Sabrina Hebiri uz pratnju Vinka Mihića na perkusijama te Frana Šokića na klaviru.

image
PRESS
16. prosinac 2025 06:03