Ivana Konosić potpisuje dizajn ureda u Karlovcu koji joj je donio i nagradu za najbolji interijer poslovnog prostora u 2025.
Lijepi interijeri odavno više nisu rezervirani isključivo za životne prostore, a isto vrijedi i za urede - osobito zato što u njima provodimo velik dio dana. Sve veći broj tvrtki prepoznaje važnost pažljivo osmišljenog radnog okruženja, svjesni da ono može imati ključnu ulogu u učinkovitom radu, kvalitetnoj suradnji među članovima tima i izgradnji prepoznatljivog brenda. Uredi danas ne bi trebali biti samo funkcionalni, što je donedavno bio primarni cilj, već prostor koji potiče fokus, kreativnost i motivaciju te svakom članu tima pruža osjećaj pripadnosti.
Upravo se tom mišlju vodila dizajnerica interijera Ivana Konosić (37) kada je krenula u uređenje ureda građevinske tvrtke Vacon, a koje je, kako nam i sama kaže, trajalo svega šest mjeseci. "S radovima smo krenuli u ožujku, a sve je bilo završeno u listopadu. Rezultatom sam prezadovoljna, ali i reakcije investitora i vlasnika također su sjajne - što mi je ujedno i najveća pohvala", kaže nam Ivana.
Spoj funkcionalnosti i modernog dizajna
"Radi se o tvrtki koja izvodi građevinske radove - od prometnica i infrastrukture do stambenih i poslovnih objekata. Drugim riječima, ovdje se radi o ljudima koji itekako znaju što znači kvalitetna izvedba, preciznost i isplaniran proces. Upravo zato sam znala da će suradnja biti profesionalna, brza i na visokoj razini. Bez probema smo se složili oko jedne ključne činjenice - interijer građevinske tvrtke ne može biti nježan i pastelan. To bi bilo kao da građevinski strojevi voze po baršunastom tepihu - jako simpatično, ali nema baš smisla", rekla nam je dizajnerica pa dodala kako je klijent odmah definirao funkcionalne zahtjeve kao što su broj radnih mjesta, jasna podjela na sektore i nužnost organizacije prostora. Sve ostalo - od estetike, rasporeda, izbora materijala, pa do finalnih detalja prepustio je Ivani kojoj je to kao dizajnerici, priznaje, luksuz, ali i najveći kompliment.
"Upravo taj nivo povjerenja bio je ključan. Kad radiš s investitorima koji razumiju da svaka mala promjena može pokrenuti domino efekt, narušiti proporcije i logistiku, sve ide brže, lakše i preciznije. I zato je projekt tekao toliko glatko. Od prvog trenutka sam znala da prostor mora odražavati snagu tvrtke Vacon, a istovremeno biti elegantan, moderan i ugodan za rad", govori nam Ivana.
Njezina je ideja bila stvoriti čist, funkcionalan, moderan i ozbiljan prostor, ali s izraženom dozom karaktera koja će jasno komunicirati što tvrtka radi i kakva je njezina filozofija poslovanja. Samim time, odabrala je tonove i materijale koji se međusobno savršeno nadopunjuju.
U prostoru je zato koristila mramor kao simbol luksuza i trajnosti, drvene obloge zidova koje su interijeru dale toplinu i dubinu, cement zbog industrijskog elementa te neutralne tapete koje su nenametljive, a opet ostavljaju snažan dojam.
"Moram napomenuti da je svaki detalj u prostoru rađen po mjeri. Custom made namještaj, ogledala i stakleni elementi, rasvjeta, personalizirani prekidači, vješalice izrađene od armaturne mreže - sve to čini razliku. Željela sam prostor koji je ozbiljan, ali ne hladan. Snažan, ali ne mračan. Moderan, ali ne agresivan. Prostor koji će zaposlenicima pružiti osjećaj pripadnosti i profesionalnosti, ali i ambijent u kojem žele ostati", napominje dizajnerica.
Materijali kao glavni akteri interijera
"Dominantni tonovi su tamniji, ne zato što prate aktualne trendove, već zato što Vaconu odgovaraju kao zaštitni znak. Tamno drvo, letvice, tamni podovi i mramor čine bazu, dok mesing, staklo, ogledala i lanene teksture unose svjetlost i mekoću. To je igra kontrasta u kojoj nitko ne pobjeđuje, oni se zajedno nadopunjuju. Dekoracije su birane pažljivo, selektivno i s mjerom. Nema prenatrpanosti, jer ovaj prostor govori čistim linijama i materijalima. Najbolja dekoracija su, zapravo, sami materijali te njihova kvaliteta i način na koji se međusobno ogledaju", dodaje dizajnerica.
Naglašava kako je ipak najponosnija na jednu stvar - pozitivne reakcije klijenta. "Nema veće nagrade nego kad vidiš iskreno oduševljenje onih za koje si stvorio prostor. I na reakcije svih koji uđu unutra, one spontane, nesputane wow trenutke", zaključuje Ivana kojoj je ovaj projekt donio i važno priznanje - BIG SEE 2025 nagradu za najbolji interijer poslovnog prostora, što joj je bila potvrda da se trud, znanje i detaljna razrada stvarno isplate.
Oduševljenje uređenjem ne krije niti Josip Stojković, voditelj operativnih poslova tvrtke Vacon.
"U ovaj projekt ušli smo sa željom spojiti modernu građevinu sa zlatnim dobom građevinarstva, odnosno 80-im godinama prošlog stoljeća uz dašak elegancije koji nam donosi i naš slogan a to je redefiniranje građevinske izvrsnosti. Projekt je ispao savršeno. U planu imamo proširenje uredskih prostora na još stotinjak kvadrate te se opet nadamo vrhunskoj suradnji sa našom dizajnericom. Svaki novi prolaznik koji navrati u naš prostor ne krije oduševljenje dizajnom i detaljima", rekao je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....