Glumačku ekipu predvode glumice Noémie Merlant i Naomi Watts, a film gledatelje vodi u Hong Kong na senzualno putovanje u potrazi za izgubljenim zadovoljstvom.
Točno pola stoljeća nakon neočekivanog i nevjerojatnog uspjeha originalne "Emmanuelle" u kina diljem svijeta stiže remake kultne erotske drame u kojem se istražuju nepoznate granice ženske strati, užitka i ljubavne intrige. U zvjezdanoj glumačkoj postavi naslovnu ulogu igra francuska glumica Noémie Merlant, kojoj društvo prave Naomi Watts, Will Sharpe, Jamie Campbell Bower, ChaChu Huang i Anthony Wong.
"Emmanuelle" u hrvatska kina stiže 12. prosinca, a u novoj verziji erotskog klasika priča gledatelje ponovno vodi na senzualno putovanje u potrazi za izgubljenim zadovoljstvom. Na poslovnom putu u Hong Kongu Emmanuelle ulazi u svijet strasti i zavodljivih susreta u ovom vibrantnom gradu. Dok istražuje svoju žudnju, susreće tajanstvenog Keija, čovjeka koji joj neprestano izmiče, ali ujedno budi u njoj najdublje želje.
Originalna "Emmanuelle" s nizozemskom glumicom Sylviom Kristel u glavnoj ulozi, snimljena je prema motivima romana Emmanuelle Arsan na lokacijama u Tajlandu i Francuskoj. Direktan povod za njegovu produkciju bio je uspjeh kultnog autodestruktivnog erotskog trilera "Posljednji tango u Parizu" s Marlonom Brandom i Mariom Schneider u glavnim ulogama 1972.
Premda su po ocjenama kritičara ta dva filma neusporediva, "Emmanuelle" je komercijalni uspjeh "Posljednjeg tanga u Parizu" nadmašila, pa je u Francuskoj u nekim kinima neprekidno igrala punih trinaest godina. A 1974. bio je jedan od francuskih filmova s najvećom zaradom na blagajnama u Europi, Sjedinjenim Državama i Aziji.
Uspjeh "Emmanuelle" rezultirao je serijalom s čak jedanaest filmskih nastavaka sa Sylviom Kristel u naslovnoj ulozi, a pokušali su je kopirati producenti u Italiji ("Crna Emmanuele") i američki producenti koji su Emmanuelle odveli u - svemir.
Glumica Sylvia Kristel u mnogim je intervjuima ispričala kako je na audiciji za "Emmanuelle" završila slučajno, planirajući audiciju za reklamu i ušavši na pogrešna vrata. Prema legendi za vrijeme razgovora se na nagovor redatelja razgolitila skinuvši gracioznu haljinu i nastavila razgovor kao da se ništa nije dogodilo, što je oduševilo redatelja.
Francuske feministice "Emmanuelle" su proglasile objektom muških fantazija, ali su u Aziji mnoge žene u njezinom liku prepoznale emancipatorski potencijal koji slavi žensku dominaciju, moć i snagu. I zato su projekcije "Emmanuelle" u Japanu često završavale pljeskom i ovacijama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....