Zagrebački tim od četrdesetak menadžera, financijaša i kreativaca pokazao je kako hrvatska pamet može osvojiti svijet.
Poslije strelovitog širenja Muzeja iluzija na čak 39 lokacija u 25 zemalja svijeta, jedna od najuspješnijih zagrebačkih business priča podigla je letvicu poslovanja "nebu pod oblake". Dok američke tvrtke otvaraju podružnice u Hrvatskoj, većinski vlasnik jednog od najuspješnijih hrvatskih izvoznih proizvoda otvorio je vlastitu "podružnicu" u SAD-u.
Riječ je o prvom Muzej Iluzija u vlasništvu zagrebačke kompanije Metamorfoza: tim od četrdesetak menadžera, marketinških stručnjaka i kreativaca sa sjedištem u Zagrebu. Osmislili su i proveli u djelo nevjerojatan poslovni iskorak. Dosad su se, naime, Muzeji iluzija širili uspješnim franšiznim modelom, a sada je u Charlotteu, gradu od oko 700.000 stanovnika u Sjevernoj Karolini, otvoren prvi samostalni muzej u vlasništvu te kompanije. Posjetitelji uživaju u atrakcijama koje su osvojile cijeli svijet.
Donosimo ekskluzivne fotografije Muzeja iluzija u Charlotteu: prostire se na oko 600 četvornih metara i ima šezdesetak fascinantnih eksponata. Poznato je da Amerikanci znaju što je dobra zabava i spremni su za nju platiti, ali atrakcije koje su im došle iz Zagreba još nisu vidjeli. Dojmovi se, ukratko, mogu svesti na "Wow!" Već se traži ulaznica više.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....