Povezivanje generacija dobitna je kombinacija u svijetu ljepote, u kojem poznate mame i kćeri zagovaraju tezu da nema smisla pružati otpor prirodi nego treba živjeti u skladu s njom - što potvrđuju vlastitim primjerima.
Sudeći prema kampanjama u stilu "majka plus kći", načelo da jabuka ne pada daleko od stabla veliki je hit u svijetu ljepote. Najnoviji primjer je oskarovka Julianne Moore (61), koja s kćeri Liv Freundlich (20) promovira holivudski kozmetički brend Hourglass pod sloganom We Glow - Sjajimo. Julianne je zagovornica jednostavnog dotjerivanja bez agresivnih zahvata pa je Hourglass s razlogom odabrao baš nju da hvali make-up za koji tvrde da ne služi prikrivanju, nego otkrivanju istinske ljepote kojom zračimo iznutra.
"Današnje društvo previše se bavi vanjštinom i metodama protiv starenja. Izraz "graciozno starenje" zapravo je seksistički jer je povezan samo sa ženama. Svi starimo, što u biti nije ni negativno ni pozitivno, već prirodna pojava. Postoji ljepota života koja se temelji na našim iskustvima i odnosima s drugima. Najblistavije izgledamo kada činimo dobro i okruženi smo ljudima koje volimo", kaže Julianne, čija kći s ponosom ističe da joj je mama u svemu uzor.
"Ona ima smisla za make-up pa joj ne pametujem oko toga. No uvijek naglašavam da obrve ne dira kako ih ne bi uništila, kao što sam ja to svojedobno učinila pretjeranim čupanjem", otkriva Juliann.
Majčinski savjet o očuvanju prirodnosti obrva "zakon" je i za Grier Henchy (16), kći glumice Brooke Shields (57), čije su obrve već desetljećima pojam savršenstva - baš kao i danas obrve manekenke Kaije Gerber (20), koja je pak slika i prilika svoje majke Cindy Crawford (56).
Cindy i Kaia su među predvodnicama trenda mini-me (mini ja), koji je sve izraženiji u šoubiznisu. Niz poznatih majki i kćeri nalikuju si kao jaje jajetu, i to ne samo zbog genskog nasljeđa, nego i sličnog stila.
Glumice Lisa Bonet (54) i Zoë Kravitz (33) izgledaju više kao sestre nego kao majka i kći, a najfrapantnija je sličnost između Reese Witherspoon (46) i Ave Philippe (22), koje mnogima djeluju poput - blizanki. Dvojnice su i u imidžu slatkice, što je Reese priskrbilo suradnju s kozmetičkim kućama Elizabeth Arden i Biossance, dok je Ava snimila kampanju za Pat McGrath Labs.
Slavne majke nerijetko su inspiracija kćerima za osnivanje vlastitih beauty brendova - oskarovka Goldie Hawn (76) snažno je podržala svoju kćer Kate Hudson (43) u lansiranju suplemenata za ljepotu i zdravlje In Bloom, a glazbena diva Diana Ross (78) nadahnula je svoju kćer Tracee Ellis Ross (49) na osmišljavanje proizvoda za njegu kovrčave kose.
Da je povezivanje generacija dobitna kombinacija, pokazuje i Jennifer Lopez (53), koja je u promociju kozmetike JLo Beauty uključila majku Guadalupe Rodriguez (76) i kćer Emmu (14) uz poruku da ljepota nema rok trajanja.
S tim se slaže glumica Andie MacDowell (64), koja sijede vlasi i bore pokazuje sa stilom, potičući kćeri Rainey (32) i Margaret (27) da i one cijene prirodnost. Slično razmišlja i hrvatska glumica Jelena Perčin (41), koja je zajedno s majkom Jelenom Glavić-Perčin ambasadorica dermatološke poliklinike Estera.
"Moja je životna filozofija da moramo starjeti", kaže glumica. "Ne želim biti zauvijek mlada, nego želim gledati svoju djecu kako odrastaju i jednog dana uživati s unucima. Nema smisla pružati otpor prirodi, nego jednostavno treba živjeti u skladu s njom."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....