dwayne johnson

 DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK
beauty vode

"The Rock" se upustio u beauty vode i predstavio brend za njegu kože muškaraca

Dwayne Johnson podijelio je na Instagramu video u kojem je otkrio sve o svojoj skincare liniji, u kojoj se nalaze proizvodi za njegu kože, kose, tijela i tetovaža.

Dwayne Johnson podijelio je na Instagramu video u kojem je otkrio sve o svojoj skincare liniji, u kojoj se nalaze proizvodi za njegu kože, kose, tijela i tetovaža.

Dwayne Johnson odlučio je pokazati kako skincare nije ograničen samo na žene. Glumac, producent i profesionalni sportaš nastavio je niz zvijezda koje su osmislile svoje brendove i pokrenuo skincare brend Papatui, koji je namijenjen njezi kože muškaraca, no mogu ga koristiti i žene. Slavni "The Rock" na Instagramu je podijelio video sa svojih 397 milijuna pratitelja predstavio proizvode za njegu kože, kose, tijela i tetovaža. Inspiraciju za ime brenda pronašao je, prije svega, u svojoj obitelji i samoanskim korijenima. "Tui" je nadimak koji mu je dao djed, njegov životni uzor, a "Papa" se s jedne strane odnosi na njegovu ulogu oca, dok se s druge poklapa s njegovim nadimkom "the Rock" koji na samoanskom znači "stijena".

"Tijekom godina primijetio sam da s muškarcima mogu voditi sjajne razgovore o tjelovježbi, oporavku, ledenim kupkama, saunama, kamionima, cheat obrocima, tekili i omiljenim filmovima. No, kada bi netko htio sa mnom razgovarati o njezi kože, više puta su me odvlačili sa strane,daleko od drugih kako bi pitali što nanosim na kožu. Toliko puta sam ih pitao zašto šapućemo o njezi kože. To je sve u redu i trebali bismo moći voditi otvoreni razgovor oko toga. Pokretanje ovog brenda mi je to i omogućilo", objasnio je 51-godišnjak za magazin People, koji ga je 2016. godine proglasio najseksi muškarcem. Naime, njegova je namjera normalizirati razgovor o njezi kože muškaraca, koji je, kako je objasnio i na Instagramu, stigmatiziran.

image

Niti jedan proizvod brenda Papatui ne prelazi cijenu od 9,15 eura

PRESS

"Uvijek se trudim brinuti o sebi, o svojoj nutrini, ali i vanjštini. Kao i mnogi od nas, znatiželjan sam i volim eksperimentirati. Uvijek se pitam kako mogu poboljšati njegu svoje kože. Zbog toga sam htio napraviti proizvod izvrsne kvalitete, koji je i cjenovno pristupačan", rekao je Johnson koji posljednje tri godine istražuje kozmetičke sastave. U njegovim su proizvodima kako kaže, "čisti sastojci", pa u njihovom sastavu nećete pronaći parabene, sulfate i ftalate. U skladu su s veganskim postulatima i ističu se svojim mirisom. Kako je Johnson objasnio, osobno su mu mirisi vrlo važan faktor u beauty proizvodima pa je udružio snage sa švicarskom kućom Firmenich i proizvođačem parfema Frankom Voelklom. Rezultat ove suradnje su tri mirisa: Coconut Lush, Sandalwood Suede i Cedar Sport. Osim toga, pažnju je pridao i tome da se proizvodi za njegu tetovaža ne lijepe za kožu, ali da štite i hidriraju tetovaže, pa su u njihovoj bazi maslac od manga i kakao maslac. Svi proizvodi dostupni su web shopu, a ne prelaze cijenu od 9,15 eura.

image

Johnson želi normalizirati razgovor o njezi kože muškaraca

DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK

26. prosinac 2024 04:21