Na tržištu su se pojavili lakovi i naljepnice za nokte koji su tematski usklađeni s McDonald‘s menijem.
Vjerojatno najpoznatiji fast food lanac na svijetu odlučio je proširiti svoje poslovno carstvo i upustiti se u beauty vode. McDonald‘s je udružio snage s kozmetičkom tvrtkom Nails INC i lansirao svoje prve beauty proizvode. Prije svega, riječ je o lakovima i detaljima za nokte koji su tematski usklađeni s dizajnom fast food lanca.
U asortimanu su lakovi za nokte u tri boje - crveni koji nosi naziv "Gotta Ketchup", smeđi koji je inspiriran najpopularnijim burgerom i zove se "Big Mac Please" te zlatni sa srčekima koji je u skladu s poznatim sloganom "I’m Lovin’ It". Tu je i paket umjetnih noktiju s francuskom manikurom i detaljem krumpirića, koji nosi naziv “I Speak French”. Osim toga, u pakiranjima ćete pronaći i naljepnice za nokte u obliku ponude iz McDonald‘s menija - hamburgera, krumpirića, pića, ali i naljepnicu poznatog loga. Svi su proizvodi dostupni preko platforme Amazon, po cijeni od 6,45 do 8,30 eura.
Inače, McDonald‘s se u studenom 2023. godine udružio s brendom Crocs i izbacio liniju obuće s prepoznatljivim bojama i likovima. Kolekcija je uključivala četiri modela - ljubičaste Crocsice s likom Grimace, žute s likom Birdie, crno-bijele s maskotom Hamburglarom i crvene s motivom loga i menija. Lanac se također nekoliko puta udružio sa slavnim osobama, među kojima su korejski bend BTS i američki reper Travis Scott. Rezultat ovih suradnji bila je tematska odjeća kao što su majice i šeširi, a proizvodi su se prodavali putem web stranice spomenutih glazbenika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....