Kristijana Topić, čija se tvrtka bavi proizvodnjom računala, kompjutorske opreme i interaktivnih igračaka, osnovala je brend BEEA Beauty i predstavila svojih tridesetak uređaja za njegu lica, tijela i kose.
Posljednjih godina, pogotovo od pandemije, promijenile su se životne navike u svim segmentima, pa je tako kozmetička njega u udobnosti vlastitog doma – koja je u vrijeme lockdowna bila jedini izbor – postala globalni hit. A s tom navikom su spravice za kućnu njegu, raznovrsni techno malci koji u nekoliko minuta mogu resetirati kožu, izbili u prvi plan. Procjenjuje se da će u 2024. globalno tržište beauty gadgeta vrijediti 34,45 milijardi dolara te da će se u idućem desetljeću sve to još utrostručiti.
Stoga ne čudi da je zagrebačka poduzetnica Kristijana Topić, koja je u ozbiljnom biznisu još od 1997., u tome prepoznala velik potencijal. Njena tvrtka Feniks Info u početku se bavila distribucijom brendova kao što su Philips, MSI i Razer, a potom je krenula u osnivanje vlastitih brendova i proizvodnju računala, kompjutorske opreme, interaktivnih igračaka... a odnedavno i beauty uređaja.
Kristijanin brend BEEA Beauty predstavljan je na eventu što ga je sa svojim timom organizirala u poslovnim prostorima svoje tvrtke: u staklenim vitrinima bio je izložen uistinu impresivan broj najmodernijih gadgeta, besprijekornog dizajna i, kako nam je Kristijana rekla, maskimalne učinkovitosti.
Uređaji, njiih otprilike tridesetak, po svojoj funkciji su podijeljeni u nekoliko kategorija, i koriste više tehnologija. Primjerice, anti-aging uređaji rade na principu mikro-struja, elektromišićne stimulacije, radiofrekvencije i infracrvenog svjetla, dok oni za njegu kože koriste terapiju toplinom, hladnoćom, negativnim ionima, crvenim i žutim LED svjetlom... Najinovativniji su takozvani ‘all-in-one‘ uređaji s inovativnom tehnologijom CANC (clean-activate-nourish-care) koja rutinu njege podiže na trenutačno najvišu moguću razinu.
Kristijanu je, kaže, u taj posao odvela njena osobna strast prema ljepoti i zdravlju kože – o čemu svjedoči i njen njegovan izgled - a u kreiranju uređaja surađuje s engleskom tvrtkom Touch Beauty, dok je proizvodnja povjerena tvornicama u Hong Kongu i Kini.
BEEA Beauty je, kaže, rezultat timskog rada – a u svoj tim je uvela sina Karla i njegovu djevojku Karlu Krasnić, koji su joj, kaže, dragocjeni zbog svoje mladenačke energije, pogleda na svijet i ideja koje iz toga proizlaze. Upravo je mladi par zaslužan za velik dio organizacije eventa i predstavljanje na hrvatskom tržištu - za čije su zaštitno lice odabrali manekenku Elenu Dizdar.
Za sada se njihovi gadgeti mogu kupiti samo u web shopu BEEA Beauty, no u planu je širenje na lance trgovina u kojima prodaju svoje ostale proizvode (Mueller, Spar, Kaufland, Elipso, Pevex...) - zajedno s proizvodima kozmetičkog brenda Eridan Beauty, koji djeluju u sinergiji. Riječ je o prirodnoj kozmetici koja se proizvodi u Srbiji, od kvalitetnih sastojaka koji su i na svjetskoj razini hit - hijaluronska trimolekularna kiselina, peptidi, probiotici, morski kolagen, biljni botoks, matična mliječ...