AmeričkI brend, mnogima najbolje poznat po modnim dodacima, ušao je i u svijet luksuznih mirisa sa svojom prvom kolekcijom parfema.
Cult Gaia, američki modni brend koji je prije više od 10 godina osnovala Jasmin Larian Hekmat, lansirao je svoju prvu kolekciju mirisa koji - osim što sigurno mirišu odlično - izgledaju precool. Linija parfema sastoji se od tri mirisa Mast, Noor i Zan s kojima dizajnerica i osnivačica brenda kupcima želi pružiti potpuno novo osjetilno iskustvo.
Spoj luksuza i osobnosti
Jasmin Larian Hekmat, osnivačica i kreativna direktorica Cult Gaie, dugo je sanjala o lansiranju luksuznih parfema i tu viziju napokon ostvarila u rujnu 2024. godine, nakon dvije pune godine razvijanja proizvoda. U kolekciji se nalaze tri mirisa čija imena su inspirirana farsi riječima, čime je osnivačica odala počast iranskom nasljeđu.
- Mast ("opojni zanos") se otvara notama bergamota i cvijeta naranče, srednje note su kokos i vetiver, a baza su tonkovac i amber.
- Noor ("svjetlost") sadrži note madagaskarskog crnog papra i pelargonije, nakon kojih ćete osjetiti francusku ružu i lavandu, dok su u bazi tamjan i vetiver.
- Zan ("žena") u gornjim notama ima tamjan i kardamom, u srednjim notama su ambreta i ambroks, dok su u bazi ružičasti papar, mošus i cedar.
Svi mirisi su izrađeni od ekološki prihvatljivih sastojaka, u potpunosti su veganski te ne sadrže parabene, sulfate i ftalate.
Luksuzni dizajn i cijena
Za bočicu parfema od 50 mililitara, treba izdvojiti 275 €, čime pripadaju segmentu premium mirisa, a bočice su pritom i umjetnički oblikovane, inspirirane krugovima koji predstavljaju beskonačnost, zemlju i sunce - ključne elemente modnog brenda. Prije parfema brend je predstavio mirisne svijeće s istim notama čime su zapravo "testirali" i pratili reakcije svojih klijenata. Ako vam je cijena previsoka da biste se upustili u kupovinu bez da ste miris prije testirali, za 22 eura možete naručiti discovery set i otkriti koji bi vam od tri ponuđena najviše odgovarao.
Brend Cult Gaia proslavio se 2013. godine torbicom Ark, a lansiran je samo godinu ranije kada su u ponudi imali cvjetne krune. Parfemi su posljednji novitet američke kuće koja je od brenda s "it torbicom" postala brend koji u ponudi ima ready-to-wear kolekciju, kupaće kostime te liniju za djecu. Mnogi se pitaju hoće li idući korak biti onaj u beauty industriju, ali osnivačica je poručila kako trenutačno nema takvih planova te da svakako - i ako će razmišljati i kozmetici - to sigurno neće biti samo zato jer bi bilo financijski isplativo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....