Ruževi za usne neizostavni su detalj u kozmetičkim torbicama mnogih žena koje će zasigurno razveseliti vijest da je prestižna modna kuća lansirala svoj prvi primjerak.
Ruževi za usne neizostavni su detalj u kozmetičkim torbicama mnogih žena koje će zasigurno razveseliti vijest da je francuska modna kuća Céline lansirala svoj prvi primjerak. Na tržištu je sada dostupan Celine Beauté za koji je zapravo zaslužan bivši umjetnički i kreativni direktor brenda Hedi Slimane, a može se pronaći u odabranim trgovinama i online i to u vatrenoj crvenoj nijansi pod nazivom Rouge Triomphe.
Dolazi u zlatnom pakiranju koje se može ponovno puniti, a dizajn je inspiriran nakitom Luja XVI. Njegova formula obogaćena je mirisnim notama ruže i rižinog praha, koji se provlače kroz svu ponudu Celine parfema. Odluka da zasad bude dostupan samo u crvenoj boji zapravo je posveta povijesti brenda jer je crveni slon bio njezin prvi logo. Osim što pruža sjaj usnama, dugotrajno ih hidratizira, a proizvodi se od 89% prirodnih sastojaka. Tekstura mu je lagana i kremasta.Cijena ruža za usne je 68 eura, dok su dopune dostupne po cijeni od 44 eura.
Paralelno su predstavljena i dva kista za nanošenje ruževa po cijeni od 88 eura - jedan za putovanja s čepom i jedan za kućnu upotrebu, kao i mala kozmetička torbica po cijeni od 364 eura.
Do kraja mjeseca u odabranim će Celine trgovinama biti dostupni još neki dodaci za uljepšavanje poput gua sha masažnog kamena za lice i tijelo, ručno ogledalo od acetata te ogrlica s ružem za usne. Početkom sljedeće godine planiraju predstaviti maskaru, olovku za oči te ruževe u 14 novih nijansi koje je dizajnirao Slimane, kao i dva nova parfema.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....