Nova linija ruževa rezultat je suradnje kompanije Estée Lauder i indijskog dizajnera Sabyasachija Mukherjeeja, koji je inače poznat po svom istančanom osjećaju za boje.
Američka kozmetička kompanija Estée Lauder udružila je snage sa Sabyasachijem Mukherjeeom i lansirala novu liniju ruževa. Sabyasachi je inače najpoznatiji po svojim šarolikim vjenčanicama, nakitu i dodacima, ali i brojnim suradnjama koje su urodile plodom. Izgleda da je ovaj modni mogul sada odlučio svoj već bogati asortiman upotpuniti još jednom kolekcijom make-up proizvoda. Indijski dizajner i prije se okušao u beauty vodama, 2018. godine ostvario je suradnju s francuskom kompanijom L‘Oréal Paris, a rezultat je bila kolekcija od dvadeset i jednog make-up proizvoda, među kojima su se našli i ruževi. No, ova suradnja nije ništa manje uzbudljiva i sigurno mnogi jedva čekaju isprobati nove ruževe dizajnera koji je poznat po svojom istančanom osjećaju za boje.
Nova, limitirana kolekcija uključuje deset satenskih mat i ultra-mat ruževa za usne, koji dolaze u crnom lakiranom pakiranju s ugraviranim, 24-karatnim zlatnim bengalskim tigrom, Sabyasachijevim zaštitnim znakom. Kao i u svojim drugim projektima, i u ovom je dizajner stavio naglasak na revitalizaciju elegancije prošlog vremena, kada se posebno naglašavala pedantnost pri izradi svakodnevnih predmeta, kreiranih s namjerom da traju dulje od trenda. Sabyasachi je posebno pazio na odabir tonova boja, jer je želio "stvoriti bezvremenske nijanse koje se nalaze na granici modernosti i nostalgije". Cilj mu je bio učiniti ruževe dostupnima i ženama tamnije puti, koje teško pronalaze make-up s odgovarajućim podtonovima. "Znam da su se žene mučile pronaći savršenu nijansu crvene jer su podtonovi rijetko bili plavi ili smeđi", rekao je 50-godišnji dizajner.
Inspiraciju je tražio u ruževima Marilyn Monroe i Madonne, djelima Johna Constablea, boji indijske svile i brokata, dragom kamenju i zidinama Rājasthāna. Birao je zapravo nijanse koje su već prisutne u njegovim kreacijama, a rezultat su boje koje odgovaraju širokom rasponu tonova kože. Pazilo se čak i na miris ruževa. Dizajner je odabrao mirise koje u njemu bude osjećaj nostalgije. "Cimet i klinčić obavijeni su toplim notama smeđeg šećera i vanilije", rekla je Erica Kwok, potpredsjednica globalnog marketinga u kompaniji Estée Lauder.
Na stranici brenda Estée Lauder navedeno je da ruževi imaju kremastu teksturu, a u njihovom sastavu pronaći ćete mješavinu ulja sjemenki nara i manga te maslac moringe koji hrane i njeguju usne. Oni s ultra-mat finišem postojani su do šest sati, dok ruževi sa satenskim mat finišem traju i do deset sati. Dostupni su za kupovinu od 4. ožujka 2024. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....