Jedan nosi korzet, drugi je obojen s unutarnje strane, a treći izgleda kao robot - ovo su mirisne kreacije koje oduševljavaju na prvi pogled
Vrijeme je da priznamo sami sebi da neke parfeme kupujemo samo zbog bočica. Zamislimo samo da svi parfemi na policama stoje u istim bočicama, označeni samo brojevima. Vrlo je lako moguće da bismo u tom slučaju nosili neke totalno drukčije parfeme. Jer tada njihovo ime, njihov dizajn, oblik, materijal, i opći dojam ne bi značili ništa. Tada bismo nosili parfeme koji nam se sviđaju - samo zbog njihova mirisa.
Ovdje ne pričamo o tome, već o parfemima u koje se zaljubljemo na prvi pogled, kao i o knjigama koje sudimo po njihovim koricama. Da, vrlo površno, donosimo vam 5 parfema koje ove jeseni želimo samo zbog njihovih bočica.
Jean Paul Gaultier Divine
Gaultier Classique, prvi parfem francuskog enfant terriblea, je od 1993. kada je prvi puta lansiran u obliku ženskog torza, nekoliko puta mijenjao svoj izgled. Pritom govorimo o najmanje 30-ak različitih verzija: sa zlatnim korzetom kakvog je nosila Madonna na turneji Blonde Ambition, u čipkastom, s likom Betty Boop, u pernatoj jaknici, u kostimu za stjuardese, a silueta parfema koje nekoliko puta mijenjala i dimenzije, ovisno o različitim verzijama parfema koji su se pojavljivali kroz godine.
Najnovija verzija, šira u bokovima nego ikad, simbolizira slobodu, ženstvenost u svim njezinim različitostima, a odjevena je ovaj puta u haute couture verziji slavnog Gaultierovog korzeta, u metaliziranom zlatnom modelu.
YSL Libre Absolu Platine
Poznati parfem Libre, kojeg znamo po reklamnim kampanjama s Duom Lipom u glavnoj ulozi, inače dolazi u transparentnoj bočici s predimenzioniranim logotipom YSL, čiji dizajn potpisuje britanska dizajnerica Suzanne Dalton. Verzija Absolu Platine srebrne je boje, a ono što je kod nje zanimljivo je činjenica da nanos boje nije s vanjske, već unutarnje strane.
Dior J‘Adore L‘Or
Osim parfema Miss Dior (s mašnom), J‘Adore je jedna od naprepoznatljivijih silueta u parfumerijama. Bočicu s dugim vrato za originalni J‘Adore, 1999. godine dizajnirao dizajner Hervé Van der Straeten inspiriran dizajnom Johna Galliana i nakita koje nose žene burmanskog plemena Padaung - Kayan Lahwi kako bi izdužile vrat. U novoj je verziji sa sufiksom L‘Or, J‘Adore sada ima novo ruho koje podsjeća više na tekuće zlato, nego na komad nakita. Jednostavno zove da ga se uzme u ruku.
Paco Rabanne Fame Parfum
Bočica parfema Fame Parfum je hibrid između robota, japanske tradicionalne lutke Kokeshi, ruske babuške, i Françoise Hardy. Naime, legendarna francuska pjevačica Hardy je 1968. nosila haljinu tešku devet kilograma, načinjenu od čistog zlata, i tako proslavila ovog španjolskog dizajnera. Upravo iz haljina Paco Rabannea iz šezdesetih godina, koje su tada bile načinjene od više ili manje plemenitih metala, Fame Parfum crpi svoju inspiraciju. Dizajn bočice potpisuje Pochet du Courval, jedan od napoznatijih i najstarijih francuskih proizvođača flakona čija povijest seže do 1632. godine. Usput rečeno, riječ flakon je francuski stručni termin za bočicu parfema. Voilà!
Prada Paradoxe Intense
Paradoksalno, bočica parfema Paradoxe Intense nije niti kvadratna, niti valjkasta, kakvi su do sada bili mnogi Pradini parfemi, već trokutasta. Naslanjajući se na dizajn Pradinog logotipa, koji često nalazimo na njihovim torbicama i modnim dodacima, Miuccia Prada i Raf Simons, kreativni direktori modne kuće, osobno su nadgledali dizajn bočice, koja je punjiva, kao što su i Gaultier Divine, Paco Rabanne Fame Parfum. Zanimljivo je da korištenjem bočice od 50 mililitara u kombinaciji sa punjenjem od 100 ml, Prada smanjuje upotrebe materijala za ukupno 40%, uključujući smanjenje upotrebe kartona za 39%, stakla za 29%, plastike za 46% i metala za 67%.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....