Talijanska modna kuća, iako već godinama podjednako prisutna na modnom tržištu, već dugo nije imala toliko hit komada koliko ih je iznjedrila u posljednjih godinu dana - od must have clutch torbe preko sandala koje su svi nosili pa sve do novog hit modnog dodatka - remena. Čini se da je najnovija prijetnja vodećim brendovima - Bottega Veneta.
Velika i vrlo primjetna promjena dolazi nakon što je lani u srpnju poziciju kreativnog direktora talijanskog brenda Bottega Veneta preuzeo britanski dizajner Daniel Lee. On je na tom mjestu zamijenio dizajnera Tomasa Maiera koji je na tom mjestu proveo punih 17 godina. Pod njegovim je vodstvom postao najbrže rastući brend grupacije Kering i najveći njihov brend nakon kuće Gucci, a uspio je zadržati svoj prepoznatljiv luksuzan i ekskluzivan potpis. Ipak, posljednjih se godina taj rast zaustavio, prodaja je počela padati, a šefovi su postali nemirni. Grupacija Kering lani je odlučila da je krajnje vrijeme da probudi uspavanog modnog diva koji je osnovan 1966. i u svojem bogatom nasljeđu skriva mnogo potencijala. Kao osobu koja može to odraditi vidjeli su dizajnera Daniela Leeja, koji je prije toga bio voditelj ready-to-wear kolekcije brenda Céline.
- Daniel Lee razumije trenutačne izazove s kojima se kuća nosi po pitanju kreiranja i razvoja. Donijet će kući nova i prepoznatljiva kreativna rješenja s kojima će nastaviti graditi uspješan brend i to na već postavljenim, ambicioznim temeljima - poručio je izvršni direktor brenda kada je novi dizajner stigao u kuću.
Angažman Leeja dolazi nakon odlaska dizajnerice Phoebe Philo iz luksuznog brenda Céline krajem 2017. Philo je osvojila brojne trendseterice sa svojim minimalističkim dizajnom i hit torbicama te je brend postavila visoko na listu najpoželjnijih. S njezinim odlaskom i dolaskom Hedija Slimanea na čelo, ostala je praznina koju treba "popuniti" na tržištu jer se Slimaneov potpis u mnogočemu razlikuje od njezinog pa su mnogi nastavili žaliti za "starim Celineom". Upravo tu "prazninu" pokušat će popuniti Lee koji može sličnu estetiku donijeti u Bottegu Venetu jer je radio s Philo, a lako ih je povezati jer dijele sličan, minimalistički DNA.
Iako su komentari nakon njegove debitantske revije za Venetu, bili podijeljeni, trendseterice i modeli brzo su prihvatile komade iz jesenske kolekcije pa je tako u drugom kvartalu ove godine njegova torba The Pouch postala pravi hit i našla se na listi najpopularnijih ženskih komada prema stranici Lyst. Naime, minimalistička clutch torba, od vrlo mekane kože i u nekoliko nijansi, stalno je rasprodana, dominira Instagramom, ali i ulicama pa ju je bilo nemoguće ne primijetiti na Tjednu mode u New Yorku prije par tjedana.
To je prvi modni dodatak zbog kojeg je Bottega Veneta postao brend o kojem se najviše priča ove godine. U drugom kvartalu popeo se za čak osam mjesta na listi najvrućih brendova, a nakon trećeg će situacija sigurno biti još bolja jer su u međuvremenu hit postali još neki modni dodaci, među kojima je i upečatljiv remen.
Sandale s kvadratičastim potplatom i natikače od bogate, prošivene kože njegovi su ljetni aduti, a kao novi must have nametnule su se već i sandale s mrežastim detaljem koje su trendseterice nosile na Tjednu mode u New Yorku. Iako neobičan model, sa zlatnim lančićem oko gležnja, čini se da je još jedna prava formula za hit modni dodatak.
Osim cipela, dominira i sektorom torbica, koje su najbolji spoj luksuza i elegancije s kul faktorom. Mekana koža njegov je adut, a u ponudi ima od torbica na rame do minimalističkih torbi za posao koje su sve samo ne dosadne.
Lee je dosad bio dizajner "ispod radara", ali već je uspio osvojiti brojne trendseterice među kojima mu je najbolja ambasadorica Rosie Huntington-Whiteley, a svojeg recepta nastavio se držati i u novoj kolekciji, onoj za proljeće 2020. godine koju je predstavio na Tjednu mode u Milanu.
Sada već prepoznatljiviji elementi, poput eksperimentalnih komada za svaki dan, jasnih silueta, zanimljivih pletiva, koža i šljokica, nisu nedostajali ni u ovoj liniji, ali njegovi najjači aduti ponovno su modni dodaci - oversized torbe, clutch torbe i sandale. Veliki naglasak stavljen je i na nakit s obzirom na to da su modeli, ali i torbice, bili ukrašeni s velikim zlatnim i srebrnim lancima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....