Islandska glazbenica Björk većinom izbjegava suradnje s velikim modnim kućama, ali ovog puta nije odoljela kreaciji talijanskog brenda Gucci - kreativni direktor Alessandro Michele oduševio ju je haljinom za čiju je izradu trebalo čak 36 dana.
U studenom ove godine stiže deveti studijski album glazbenice Björk koji je najavila prvim singlom "The Gate" koji je predstavljen na Tjednu mode u Londonu. Slavna glazbenica pokazala je kako ne odustaje od eksperimentiranja s videima, ali niti s modom, a na umu je imala i trenutak u kojem će premijerno prikazati novi spot pa nije nimalo čudno što je odlučila u fokus staviti ekstravagantnu kreaciju. Samo za nju je kreativni direktor talijanske modne kuće Alessandro Michele dizajnirao neobičnu haljinu za čiju su izradu trebali sati i sati. Samo za izradu haljine bilo je potrebno čak 550 sati, a još dodatnih 320 potrošeno je za ukrase. Haljina je napravljena od PVC materijala i organze s metalik nitima, a cijeli proces izrade predstavljen je u videu na služenom Instagram profilu talijanskog brenda Gucci.
Pogledajte kako to izgleda u njezinom novom spotu!