UFC

UFC preskočio NFL ligu po popularnosti na Instagramu: 'Znao sam da ćemo biti veći od njih!'

Dana White - Khabib i Dustin
 Instagram (Screenshot)
Nije pogrešno reći da danas na modernom marketinškom tržištu vrijediš onoliko koliko imaš sljedbenika na društvenim mrežama. A prema brojkama koje elitna svjetska MMA promocije UFC ostvaruje - njima ide prilično dobro, neki bi rekli i sjajno!

Ugledni Forbes piše kako je UFC ovih dana uspio preskočiti čak i Profesionalnu ligu američkog nogometa (NFL) u broju sljedbenika na društvenoj mreži Instagram. Velik je to uspjeh koji pokazuje koliku zapravo globalnu popularnost uživa promocija Dane Whitea.

Jedina američka sportska organizacija koja ne samo da ih može pratiti u rastu, nego je miljama ispred, jest Američka profesionalna košarkaška liga, odnosno NBA. Za razliku od UFC-a koji je upravo prešao 15 milijuna Instagram sljedbenika, NBA liga ima gotovo 40 milijuna fanova.

Povodom preskakanja 15 milijuna fanova na Instagramu, predsjednik UFC-a Dana White je za ugledni Forbes komentirao:

"Znao sam uvijek da ćemo jednog dana biti veći od NFL lige. Već smo neko vrijeme ispred njih na globalnoj razini, ali sada smo ih preskočili i po broju Instagram sljedbenika na toj društvenoj mreži. A s našim novim partnerom ESPN-om, nastavit ćemo rasti i dići ćemo stvari na jedan još viši nivo. Naš sport je tek 20 godina star i tek smo krenuli."

Forbes piše kako su dva razloga radi čega je UFC globalno postao popularniji od NFL-a. Prvi razlog se krije u samom pitanju; NFL nije globalni sport, nego je ograničen uglavnom na SAD. UFC je promocija koja svoje evente organizira na gotovo svim kontinentima i čiji fanovi dolaze iz praktički svih zemalja na svijetu.

Drugi razlog je intimnost fotografije koja se može puno bolje prikazati u slobodnoj borbi, nego u NFL ligi. A upravo se društvena mreža Instagram temelji na fotografijama i njihovoj kvaliteti. Iako će eksplicitne fotografije (posjekotina nastala udarcem laktom) za neke ljude biti previše, u pravilu će privlačiti veći interes i onda u konačnici donijeti veći rast na društvenim mrežama.

Slično je i s video materijalima koje Instagram u posljednje vrijeme vrlo agresivno gura. Neki nokaut ili "submission" iz UFC meča će lakše postati viralan od nekog važnog trenutka iz neke utakmice američkog nogometa.

View this post on Instagram

Thank you to the best fans in the !

A post shared by ufc (@ufc) on

Linker
25. studeni 2024 11:00