Naš dom spoj je raznovrsnih elemenata koji svaki na svoj poseban način odražavaju našu osobnost i povijest našeg života, od velikih komada namještaja poput najdraže fotelje, udobnog kreveta ili ormara u kojem skrivamo sve što posjedujemo pa do dekora koji smo s pažnjom i ljubavlju birali kako bi nam prostor bio što ljepši i ugodniji za boravak. U većini domova uređenje obilježava kombinacija tekstura i uzoraka, kako modernih, oštrih, geometrijskih, tako i nježnih i dekorativnih kojima se u naše domove unosi djelić prošlosti. Tepisi su savršen primjer ove druge kategorije jer svojim uzorcima unose u naše domove ručni rad s pregršt boja, komad su dekora s pričom i detalj koji će objediniti svaki prostor u smislenu cjelinu.
Tepisi dolaze u bezbroj različitih oblika, kombinacija boja, stilova i veličina. To znači da uz malo truda možete pronaći onaj savršeni koji će idealno pristajati vašem prostoru pa se nemojte ustručavati i proširite svoju potragu do tvrtke Tepih centar koja ove godine slavi 25 godina rada.
U čemu je tajna uspješnog poslovanja tvrtke samo za Dom i dizajn otkriva direktor Goran Fric kojeg smo posjetili i u ugodnoj atmosferi doznali sve o radu ove male, ali uspješne obiteljske hrvatske firme. Pa krenimo redom.
KAKO
Tepih centar svoj put započeo je 1994. godine iz poslovnice u zagrebačkom naselju Siget - robnoj kući Ambienta. Nakon čega je 1998. uslijedilo otvaranje trgovine u Varaždinu pa u Splitu, a nakon toga Rijeci, Osijeku i Zadru pa naposljetku i Puli. Uz sada 3 poslovnice u Zagrebu ekspanziju su zaokružili otvaranjem prvog web shopa podnih obloga u Hrvatskoj – 2014. godine. Uz već tradicionalnu snagu u maloprodaji, uspješnom poslovanju pridodali su i sada već nacionalni tim opremanja odnosno poslovne prodaje, zavjesa i pripadajućeg pribora te kompletnog hotelskog tekstila za sve tipove i veličine poslovnih sustava. Od početka do kraja prodajnog procesa, prodaje od ugradnje i investicijskog održavanja vrijedni djelatnici Tepih centra odrađuju s jednom jedinom mišlju koja ih vodi – zadovoljan kupac koji im se vraća i preporučuje ih dalje.
TRADICIJA
Koja je tajna uspješnog poslovanja tvrtke na hrvatskom tržištu 25 godina?
"Naša tvrtka nastajala je još krajem 60-tih godina u Njemačkoj kroz rad i iskustvo našeg vlasnika. Uistinu četvrt stoljeća nije malo na turbulentnom tržištu maloprodaje u Hrvatskoj. Proteklih desetljeća od samih početaka Tepih centra koji sežu još u ratne dane pa preko razvitka maloprodajne mreže uslijed razvoja tržišne ekonomije u Hrvatskoj do zadnje velike ekonomske krize od kraja prvog desetljeća 2000-tih naša mala obiteljska tvrtka postala je daleko najveći igrač u segmentu svih vrsta podnih obloga. Od početnih isključivo ekskluzivnih ručno rađenih tepiha danas cjelokupnom tržištu nudimo apsolutno sve vrste toplih podnih obloga – strojno rađenih tepiha, tapisona, parketa, laminata, PVC obloga, otirača, dodataka…", priča nam direktor Goran Fric.
ZAŠTO TEPIH CENTAR
Zašto se kupci odlučuju za kupovinu u Tepih centru?
"Tepih centar od prvog dana svojeg postojanja kupcima nudi upravo neusporedivi sveobuhvatni doživljaj kupovine uvažavajući sve potrebe i želje potrošača. Od samog outfita prodavača, preko pomno odabranog asortimana, do cjelovite usluge savjetovanja, izbora, dostave i ugradnje svih vrsta podnih obloga iz vlastitog asortimana – sve je podređeno MAKSIMALNOM zadovoljstvu kupca, priča nam Goran i dodaje kako je upravo iz tog razloga tvrtka toliko godina održala na izuzetno konkurentom tržištu europskih i globalnih korporacija te promjenjivih preferencija potrošača i trendovi uređenja doma."
Stoga možemo slobodno reći da je tvrtka Tepih centar bila i ostala nezaobilazni dio svakog doma proteklih 25 godina, što u današnje vrijeme nije mala stvar.
ŠTO
Koje sve proizvode Tepih centar ima u svom asortimanu?
"Tepih centar na cjelokupnom tržištu Hrvatske nudi najširi izbor tepiha, zavjesa, tapisona i ostalih podnih obloga po zasigurno najkonkurentnijim uvjetima jer u potpunosti kontroliramo sve faze poslovanja - imamo svoj vlastiti odjela uvoza, svoje logističke i skladišne kapacitete, te školovane i motivirane prodavače kao i stručne i opremljene majstore za ugradnju svih vrsta podnih obloga. UZ tradicionalne materijale i rješenja poput ekskluzivnih ručno rađenih tepiha te najkvalitetnijih laminata, sve zahtjevnijem i profinjenijem hrvatskom tržištu nudimo i inovativna i praktična rješenja podova poput popularnih LVT podova te potpuno prirodnih ReCover podova od ricinusa", nabraja nam gospodin Fric.
KVALITETA I USLUGA
Kakvi su dojmovi vaših kupaca?
"Naši kupci su sretne osobe. Od samih početaka Tepih centra savršena usluga i svakodnevna briga za svakog kupca bila je apsolutni uvjet i početak svakog radnog dana svakog zaposlenika. Beskompromisna kvaliteta proizvoda koju nudimo kao i savršena završna obrada ugrađenih podova minimum je naših očekivanja od svakog zaposlenika - od nabave, skladišta i prodaje do dostave, ugradnje i Uprave. Iskustvo prodaje kroz integralni prodajni proces s naglaskom na pojedinačne prodajne tehnike kroz konstantne edukacije dužnost je svakog našeg prodavača, ali i mladog i dinamičkog managementa koji aktivno sudjeluje u svakom segmentu poslovanja tvrtke. Brojne i višegodišnje nagrade poput BestBuy, Quadal i slične nagrade dokaz su kontinuiteta ulaganja u kvalitetu odnosa s kupcima, no ipak najvažnija su nam priznanja i pozitivna iskustva neposrednih kupaca, a oduševljenje i sreća kupljenim proizvodom i pruženom uslugom je nešto što nas pokreće i inspirira za daljnji rad i razvoj", zadovoljno priča Goran.
OBITELJSKA ATMOSFERA
Što znači raditi u obiteljskoj atmosferi i koje su vrijednosti tvrtke?
"Naša tvrtka prožeta je ljudskim i osobnim vrijednostima brige za svakog zaposlenika, prijateljstvom i međusobnim uvažavanjem djelatnika iz svih dijelova Hrvatske, svojom korporativnom kulturom komuniciramo izravno sa svojim zaposlenicima koji se u Tepih centru osjećaju dijelom profesionalne obitelji, priča nam Goran i dodaje kako uz 25 godišnjicu tvrtke posljednjih nekoliko godina obilježavaju brojne jubilarne obljetnice dugogodišnjih djelatnika, ali i poslovnih partnera u vidu 15, 20 pa i 25 godina vjernosti njihovoj ideji i predanosti ciljevima te temeljnim vrijednostima Tepih centra".
POGLED UNAPRIJED
I za kraj nas je zanimalo, koji su planovi u budućnost?
"Prvih 25 godina Tepih centra vidimo kao vrlo dobar početak koji su nam dali vrlo jasno usmjerenje prema potpunom zadovoljstvu naših kupaca koje ćemo još samo proširiti i upotpuniti novim tehnologijama i inovativnim sustavima poput on-line komunikacije i poslovanja, vertikalne integracije proizvoda iz ostalih segmenta opremanja doma poput namještaja i dekoracija te implementacijom pametnih rješenja u opremanju i održavanju podnih obloga te ostalih proizvoda za uređenje svakog životnog prostora. Briga za okoliš te izrada sveobuhvatne koncepcije održivog poslovanja u suradnji i podršku naših kupaca bit će strateški smjer razvitka naše tvrtke u budućnosti, zaključuje direktor Goran Fric.
Rijetko koja tvrtka se u Hrvatskoj danas može pohvaliti s kontinuiranih 25 godina uspješnog poslovanja, zbog čega je slavlje povodom četvrt stoljeća postojanja 'Tepih centra' u 2019. važno ne samo za građane već je i potvrda mogućnosti ekonomske stabilnosti. Dokaz je da se upornost, inzistiranje na izvrsnosti i posvećenosti kupcima može isplatiti i na domaćem tržištu, uz perspektivu daljnjeg rasta i razvoja poslovanja u godinama koje slijede.
Na turbulentnom tržištu maloprodaje u Hrvatskoj to nije bilo nimalo lako za postići, objasnio je Goran Fric, direktor tvrtke 'Tepih centar' koja posluje u čak 7 regionalnih središta zemlje:
'Ovo zapravo nije 25 godina već 50 godina Tepih centra jer ideja je nastajala još početkom 70-tih godina kada je naš vlasnik kroz rad u Njemačkoj prikupljao znanje, iskustvo i kapital za kvalitetan start poslovanja. Službeno, početak rada bilježi se još za ratnih dana kada je uopće bilo potrebno razviti maloprodajnu mrežu uslijed razvoja tržišne ekonomije u Hrvatskoj. Nakon toga, sljedeći ogroman izazov bio je prebroditi veliku ekonomsku krizu. Kada smo i to uspjeli naša mala obiteljska tvrtka postala je daleko najveći igrač u segmentu svih vrsta podnih obloga u Hrvatskoj, ali i regiji. Od početnih isključivo ekskluzivnih ručno rađenih tepiha danas tržištu nudimo apsolutno sve vrste toplih podnih obloga - strojno rađenih tepiha, tapisona, parketa, laminata, PVC obloga, otirača i ostalih dodataka.'
Biti vodeći trgovac u tom segmentu na području jugoistočne Europe nije lako, ali kao uvažavan i poželjan partner - nadaleko poznat po izvrsnosti proizvoda i usluga, znanju te brižno njegovanim odnosima s kupcima i poslovnim partnerima - osvojio je mnoge generacije.
'Brojne nagrade poput BestBuy, Quadal i sličnih priznanja dokaz su konstantnih ulaganja u kvalitetu odnosa s potrošačima koji su to i prepoznali. Ipak, najvažnija su nam pozitivna iskustva neposrednih kupaca, a oduševljenje i sreća kupljenim proizvodom i pruženom uslugom je nešto što nas pokreće i inspirira za daljnji rad i razvoj', objasnio je Goran Fric.
Prema njegovim riječima, 'Tepih centar' od prvog dana postojanja kupcima nudi sveobuhvatni doživljaj kupovine uvažavajući sve potrebe i želje potrošača unatoč promjenjivim preferencijama kupaca i
trendova u uređenja doma. Od samog outfita prodavača, preko pomno odabranog asortimana, do cjelovite usluge savjetovanja, izbora, dostave i ugradnje svih vrsta podnih obloga poslovanje je podređeno maksimalnom zadovoljstvu kupca.
Uz proslave 25. godišnjice tvrtke, gotovo svake godine obilježavaju se i brojne jubilarne obljetnice dugogodišnjih djelatnika, ali i poslovnih partnera u vidu 15, 20 pa i 25 godina vjernosti ideji i predanosti ciljevima te temeljnim vrijednostima 'Tepih centra'.
'Prvih 25 godina tvrtke vidimo kao vrlo dobar početak kroz koji smo dobili vrlo jasna usmjerenja prema potpunom zadovoljstvu kupaca te što ćemo dodatno proširiti i upotpuniti: novim tehnologijama i inovativnim sustavima poput on-line komunikacije i poslovanja, vertikalne integracije proizvoda iz ostalih segmenta opremanja doma poput namještaja i dekoracija te implementacijom pametnih rješenja u opremanju i održavanju podnih obloga te ostalih proizvoda za uređenje životnog prostora. Briga za okoliš te izrada sveobuhvatne koncepcije održivog poslovanja uz suradnju i podršku naših kupaca bit će strateški smjer razvitka tvrtke u budućnosti', zaključio je Fric.
Povodom rođendana Tepih centar za sve kupce pripremljeno je i slavlje u poslovnicama: bez obzira na način plaćanja tijekom studenog na cjelokupan asortiman obračunava se čak 25% popusta. Stoga, iskoristite veliku rođendansku akciju 'Tepih centra' na lokacijama Zagreb, Split, Varaždin, Rijeka, Osijek, Zadar i Pula ili za više informacija posjetite web trgovinu na internetskoj stranici: www.shop.tepih-centar.hr
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....