Mini vodič za uređenje apartmana

Zaboravite na najjeftiniji namještaj jer gosti su evoluirali i jako dobro znaju što je lijepo, udobno i kvalitetno

Gdje ćeš na more? Sigurno ste ovo pitanje već počeli postavljati sebi, ali i svojim prijateljima. Taži se idealna lokacija na kojoj ćete za dva ili tri tjedna odmora napuniti baterije za cijelu godinu. Stoga ovo pitanje nije banalno, niti je tako jednostavno odgovoriti na njega. Naravno, svatko lokaciju bira prema vlastitim afinitetima. Netko želi mir, tišinu i osamljenu plažu. Netko ludi provod, a obitelji s djecom mjesta koja nude zabavne sadržaje za mališane.

Što privlači turiste?

No, osim lokacije; sjeverni ili južni Jadran, ili pak možda Istra, glavno je pitanje gdje odsjesti. Hotel ili privatni smještaj? Tu se već uključuje web tražilica i gledaju fotografije apartmana i njihovo uređenje. Naravno, vlasnici tih objekata moraju voditi računa o trendovima i onome što privlači turiste. Kakav namještaj i boje izabrati? Je li pravilo da se za apartmane kupuje jeftin namještaj, pitali smo Edvina Pašića, člana Uprave tvrtke Prima zaduženog za projekte opremanja, a on nam je odgovorio i na brojna druga pitanja. – Opremanje apartmana ovisi o tome kojem je gostu namijenjen (promatrano sa stajališta generacija i kupovne moći), o lokaciji apartmana te o financijskim mogućnostima investitora.

Sve više gostiju preferira jednostavan i moderan dizajn, čistih linija i svjetlijih boja. Primijetili smo da su apartmani u kontinentalnom dijelu Hrvatske često klasičnijeg dizajna (dekori u boji drva), dok su apartmani na moru nešto moderniji (jednobojni dekori) – smatra Pašić. Predrasuda da iznajmljivači kupuju jeftin namještaj za apartmane više nije među točnim tvrdnjama. Naime, u posljednje vrijeme je rijetkost da se kupuje najjeftiniji namještaj za apartmane. Sadašnji gosti, kaže Pašić, evoluirali su pa zajedno sa sve većom konkurencijom tjeraju investitore da izbjegavaju najjeftinija rješenja. Osim toga, gosti očekuju od investitora da prate trendove u opremanju i ponude funkcionalan i ugodan prostor. Stoga investitori traže financijski prihvatljiva rješenja, ali i ona koja im omogućavaju osvježavanje prostora nakon određenog vremena. Vijek trajanja namještaja u apartmanima je oko sedam ili osam godina, nakon čega treba opet raditi na opremanju.

Važno je uložiti

– Pojedini investitori kupuju jeftiniji namještaj, ali tada ulažu dodatni trud da ostalom opremom i dekoracijama (zastori, rasvjeta, galanterija za kupaonicu, slike, vaze itd.) poprave opći dojam. Takav pristup zahtijeva dodatno konstantno ulaganje i crpi raspoložive resurse – objašnjava Pašić. Jedan od novijih trendova u opremanju prostora je i ulaganje u kvalitetnije spavanje – madrace, podnice, nadmadrace i slično.

Kategorizacija

– Zbog vrlo aktivnog stila života sve je više gostiju koji na odmoru samo žele napuniti baterije pa im je jedan od vrlo važnih elemenata dobar i kvalitetan san, za što je nužan kvalitetan madrac. Upravo zato na madracu nikako ne bi trebalo štedjeti. Ne smije biti ni pretvrd ni premekan i mora odgovarati svakome – kaže Pašić. Za apartmane postoji tipski namještaj, na što investitore prisiljava kategorizacija prema kojoj su dužni imati npr. stalak za kofere, ogledalo za cijelu figuru itd. ovisno o kategoriji hotela. Stoga postoji vrlo široka paleta specifičnih artikala razvijenih upravo za turističke objekte. Klima-uređaji, prerilica suđa i rublja više se ne smatraju luksuzom, nego standardnom opremom gotovo svakog apartmana. Naime, gosti žele što više slobodnog vremena pa pranje tanjura na ruke ne dolazi u obzir. Osim toga, apartman bez klima-uređaja u današnje je doba nezamisliv.

U nastavku pogledajte shopping galeriju.

Foto: Arhiva D&D

Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!

Related content
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. srpanj 2024 21:41