4 POGREŠKE

I vi ste se ‘opekli‘ kupujući namještaj putem interneta? Ovo su klasične fore na koje mnogi nasjedaju

Ilustracija

 /SHUTTERSTOCK

Nije baš jasno jesmo li postali toliko lijeni ili jednostavno nemamo vremena, ali posljednjih godina sve više kupujemo online. Od namirnica preko odjeće i obuće do sitnica za dom. I vjerujemo da se svakome barem jednom dogodilo da naručeni proizvod ne ispunjava njegova očekivanja, no rijetko tko se upušta u njegovo vraćanje, zamjenu ili traženje povrata uplaćenih sredstava. Međutim, kad je je pitanju namještaj, ulozi su puno veći. Naime, za razliku od haljine čija boja ne odgovara objavljenog fotografiji u oglasu pa se lako ponovno spakira i vrati pošiljatelju, namještaj je uglavnom skuplji i većih dimenzija, a kad tako nešto kupujete želite da potraje barem nekoliko godina. Stoga su dizajneri izdvojili četiri najčešće pogreške u kupnji namještaja. Naučite kako ih izbjeći i kupujte bez grižnje savjesti.

Za početak, obavezno provjerite dimenzije u oglasu i obavezno izmjerite prostor s kojim raspolažete, odnosno mjesto za koje planirate novi komad namještaja. Upravo je izostanak mjerenja jedan od najčešćih razloga za povrat kupljenih proizvoda! I ne samo da treba izmjeriti mjesto u domu nego i dimenzije ulaznih vrata te stubišta kako se ne bi dogodilo da namještaj ne može ni ući u vaš dom.

No, mnogi se opeku na jednoj drugoj stvari: previše vjeruju društvenim mrežama. Treba biti svjestan da mnoge stvari na internetu izgledaju bolje, ljepše i kvalitetnije nego uživo (sjetite se one haljine s početka teksta). Dakle, kupujete li haljinu, ruž ili fotelju, preporuka je uvijek ista. Ukoliko je to moguće, isprobate ono što biste kupili, jedino tako možete izbjeći razočaranje jer vam je stigao nepraktičan i neudoban komad namještaja, haljina krive boje i slično. Kako se ne biste postali žrtva internetske prevare, svakako provjerite dostupne podatke o prodavaču/tvrtki, kao i recenzije kupaca te nemojte olako davati svoje podatke i broj računa.

Prije kupnje trebalo bi promisliti i o tome koliko ćete često koristiti taj proizvod - to vam može biti dobar orijentir pri odabiru. Primjerice, treba znati tragate li za dugotrajnijim, skupljim i kvalitetnijim komadom ili vam treba nešto samo privremeno. Za kraj, svakako treba razmotriti i vrijeme isporuke, posebice ako vam je nešto hitno.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 10:16